Vriendje Stokvis Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Hallo allemaal Voor een kennis ben ik bezig met een oud dreamboxje 500 s waar Gemini op staat. Alleen staat hier geen cc cam op, die zal ik dus handmatig moeten instaleren Kan iemand mij vertellen hoe ik dit moet doen en in welke map ik dat moet instaleren. Alvast bedankt Vriendje Stokvis
Gast Bats Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 ff goochelen op gemini cccam en je hebt wat.
Vriendje Stokvis Geplaatst: 3 september 2011 Auteur Geplaatst: 3 september 2011 Gaan we doen Bedankt voor de info Vriendje Stokvis
Loui (K) Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Origineel bericht van: Vriendje Stokvis Gaan we doen Bedankt voor de info Vriendje Stokvis Deze even in tmp zetten van je box en dan via menu handmatig software installeren zet je de Cccam in je box. Suc6
sevensheaven Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 bedankt hiervoor,dat kan nog wel eens van pas komen. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Vriendje Stokvis Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Even een vraagje nog als je via het programma dreamup een pli image er op wilt zetten dus dreamup zonder netwerkonder5steuning gewoon via de compoort moet je dan ook eerst flash erase doen als er een image op staat in dit geval nu gemini of kun je gewoon meteen nieuwe image flashen? Wil er graag open pli inzetten maar moet ik dan ook nog rekening houden met een oudere versie enigma 1 natuurlijk of kan ik er ook 1 van bijvoorbeeld vandaag nemen Vriendje Stokvis
Loui (K) Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Is niet echt nodig maar verkeerd is het ook niet.Als jij denkt dat er nog iets achter kan blijven doe je gewoon Erase.Dan ben je ook zeker dat alles goed gaat komen.Jij gebruikt Dreamup oke dat is prima maar Flashwisard is ook een goede alternatief.en werkt via het netwerk.
Gast Bats Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Is dat nog steeds handmatig? Ja, open-pli erop en dan had je de vraag niet hoeven stellen, want die staat in de downloads.
dagg Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Jaja pli, alsof dat zo geweldig zou moeten zijn Geef mensen toch de vrije keuze! .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast Bats Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Had zelf altijd Gemini en nu 2 jaar open-pli. Met een oud bakkie en weinig geheugen toch graag de nieuwste software liefst zonder grootmoeders blauwgrijze skins.
Loui (K) Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Origineel bericht van: Bats Had zelf altijd Gemini en nu 2 jaar open-pli. Met een oud bakkie en weinig geheugen toch graag de nieuwste software liefst zonder grootmoeders blauwgrijze skins. Als ik mijn mening mag geven dan zou ik voor gemini gaan,aangezien deze veel beter werkt dan open pli ik heb jaren een DM7000 gehad, maar met OpenPli hoe mooi en doordacht deze image ook is had ik altijd problemen op wat voor manier ook.En dat had ik met Gemini nooit al had ik var natuurlijk op USBstick staan.Maar nu ik een DM8000HD heb draai ik liever OpenPli v2.1.
Gast Bats Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ja, de 7000 is raar geval en de eigenwijze PLI met niet helemaal compatibel USB-stick of HDD was een ramp. Open-pli niet meer. Maar het gaat hier over de 500 en met de maxVAR erin kun je nog wat skins proberen.
willy37 Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 Origineel bericht van: Bats Had zelf altijd Gemini en nu 2 jaar open-pli. Met een oud bakkie en weinig geheugen toch graag de nieuwste software liefst zonder grootmoeders blauwgrijze skins. Als ik mijn mening mag geven dan zou ik voor gemini gaan,aangezien deze veel beter werkt dan open pli ik heb jaren een DM7000 gehad, maar met OpenPli hoe mooi en doordacht deze image ook is had ik altijd problemen op wat voor manier ook.En dat had ik met Gemini nooit al had ik var natuurlijk op USBstick staan.Maar nu ik een DM8000HD heb draai ik liever OpenPli v2.1. hoi zou je mij kunnen vertellen hoe ik de openpli image voor de oude dm 500s erop zou kunnen zetten en daarna de cccam 2.2.1 en een settingslijts 19 en 23 oost een soort stappenplan zou mooi zijn alvast bedankt groetjes wil
Loui (K) Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 (aangepast) hoi zou je mij kunnen vertellen hoe ik de openpli image voor de oude dm 500s erop zou kunnen zetten en daarna de cccam 2.2.1 en een settingslijts 19 en 23 oost een soort stappenplan zou mooi zijn alvast bedankt groetjes wil Via de download site van pli kun je de image downloaden en via Flashwizzard 6.3 kun je deze zo in je box zetten. De Cccam die jij dan wil gebruiken zal vermoedelijk niet in de pluginlijst staan maar een versie lager wel.maar dat vind je dan vanzelf als je de image erop hebt staan. 7 februari 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen