PKitoC Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Zoals in het onderwerp staat heb ik een TF 5010 PVR met een triax schotel van 80cm die gericht is op Astra 1 en een Konig duo LNB. Ik tracht al geruime tijd om Astra 3 te ontvangen maar dit lukt nooit. Nu heb ik mijn LNB, met een waterpas, afgesteld op Astra 3 maar ik heb nog geen resultaat. Ik ontvang echter wel Astra 1, 70% kwaliteit van het signaal en Astra 2. Hoe kan ik dit probleem oplossen?
satencom Geplaatst: 3 september 2011 Geplaatst: 3 september 2011 Je moet ook de ontvanger laten weten dan je een duo-lnb gebruikt 19.2 / 1 van 4 23.5 / 2 van 4 Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
PKitoC Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Kan je me zeggen hoe ik dit precies moet doen? Ik heb wel een rode balk bij Astra 3, maar geen groene.
mrbeegee Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Zoek eens met google naar inlaadprocedure topfield In een pdf vindt je een goede uitleg. TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
PKitoC Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Geplaatst: 7 september 2011 Ik kan astra 3 nu ontvangen. In totaal 7 tv zenders en een paar radiozenders. Ik dacht dat ik ook de HD zenders moest kunnen ontvangen. De kwaliteit van het signaal is 99% en de sterkte 75%. waar kan dit aan liggen?
satmenneke Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 De TP5010 is een SD (= MPEG2) en GEEN HD (= MPEG4) ontvanger. U zult dus een HD ontvanger (met abbo) moeten aanschaffen om deze kanalen te bekijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen