Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk een multiswitch geplaatst waardoor ik nu in meerdere kamers kan kijken. Ik heb nog twee oude smartcards liggen (een zwarte en een rood/wit zwarte) die van mijn (schoon)ouders zijn geweest. De abbo's op die kaarten zijn al lange tijd terug opgezegd. Kan ik die op één of andere manier omwisselen voor een grijze?

Op het overnameformulier smartcard zie ik alleen een mogelijkheid om een jaarabbo aan te kruisen. Een nieuwe losse grijze kaart kost in de winkel ca 35,- € exc. registratie van 10,- dat zou ook kunnen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:

Via de CDS kun je ze heractiveren voor ontvangst NED.1/2/3 op

Astra 1 (SD-ontvangst).

Verder kun je er niks meer mee. Je kunt er geen abbo's meer op

afsluiten, want ze zijn niet geschikt voor Seca 3.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Klopt, maar je kunt ook smartcards overnemen.

Ook is er een inwisselactie waarbij je een oude kaart kunt inruilen voor een nieuwe.

Bij beide formulieren zie ik niet de mogelijkheid dit in te zetten voor een 2e of 3e kaart.

Ik heb eigenlijk geen zin om twee nieuwe kaarten aan te schaffen + kosten registratie. Ook is het zo dat ik nu nog korting krijg op het fam. pakket en als ik extra kaarten registreer moet ik een nieuw abbo aangaan waarbij de korting van 70 cent ook weer weg is.

Ik betaal dan dus per maand eigenlijk 5,70 extra.

CD wil cardsharing toch tegengaan, waarom dan zo moeilijk??

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb ze even gebeld (tegen beter weten in) Medewerker kende de grijze kaart niet eens...

Laat maar CD! Ik vind wel een andere oplossing.

Voor mij is het ook een hobby, maar ik zou een satopstelling in meerdere kamers nooit aan een gemiddelde buurman aanraden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Endeavour

maar ik zou een satopstelling in meerdere kamers nooit aan een gemiddelde buurman aanraden.

Het is maar net wat je wilt ontvangen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

@Endeavour schrijft:

“Heb ze even gebeld (tegen beter weten in) Medewerker kende de grijze kaart niet eens...”

Ik had de helpdesk van CanalDigitaal al niet erg hoog staan maar dit is toch wel heel erg gortig. Ik vraag me af of deze medewerkers wel een test voorgeschoteld krijgen voordat ze als helpdeskmedewerker aan de slag mogen gaan. Volgens mij worden deze medewerkers alleen maar getraind om zo veel mogelijk abonnementen te slijten, vaak nog met een onjuiste voorlichting.

Geplaatst:

Heb het duidelijk uitgelegd. Hij bleef steeds maar verwijzen naar de bekende opties (overname formulier en kaartwissel aanvraag)

Volgens hem was het ook beter eerst door mijn (schoon)ouders een kaartwissel aan te vragen, dan kon ik die kaarten overnemen. Ik vertelde dat zij dan een nieuw jaar abonnement moeten afsluiten. "Dat klopt" vertelde hij, maar die kan je dan toch overnemen? Ik wil geen normaal abbo vertelde ik, ik wil een 2e & 3e voor 2,50. Dan moet u toch eerst een overnameformulier invullen... Op die manier en toen maar opgehangen....

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen