Peter F Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Na mijn vorige topic om 4 ontvangers aan te sluiten op een schotel (spullen zijn besteld) nu het volgende. ik ga een Synology nas kopen om mijn data te centraliseren en dit komt mede goed van pas om zo mijn opnames van mijn DM 7020 af te kunnen spelen op mijn nieuwe (mogelijk vu+ uno) ontvanger. Ik zit alleen met het volgende probleem , en hoop dat met een goede ontvanger te kunnen oplossen. op dit moment heb ik beneden geen apparaat met ethernet (buiten beschouwng van pc's en de huidige db) maar een homecinema set met usb aansluiting. nu wil ik graag van deze oplossing af, en zoek dan ook een apparaat die dit kan laten zien dmv streaming van de synology, het gaat om divx en een enkele dvd (hd content kan hij niet afspelen) het voelt een beetje dubbel op om een ontvanger neer te zetten en dan ook nog een speciaal media apparaat bc ac ryan dus zoek een oplossing in een. nu vrag ik mij af of de uno krachtig genoeg is voor divx en of xvid of dat ik naar een zwaardere ontvanger moet, ps, duo receiver is voor mij geen oplossing ivm beschikbare aansluitingen op de kop.
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hoi leesvoer niet iedereen doet het snel en adequaat aankoppelen, maar het is een kwestie van luttele minuten werk een om NAS te gebruiken voor opslaan van film en afspelen van film Citaat: voor divx en of xvid ja de meest potente box die je nu NU op de markt vindt en dan nog zullen er bestanden zijn die problemen bereiden want die zijn door anderen gemaakt zonder kennis van zaken (rippers, hobbyisten, uploaders etc etc) ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen