satlinkies2 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Het volgende probleem heb ik al een tijdje (sinds PLI 2.0) maar heb het nergens op forums kunnen terug vinden. Als ik een geripte dvd wil bekijken (waarvan de extra's en menu's zijn verwijderd) kan ik wel swappen tussen geluid (engels/nederlands), maar de ondertiteling doet ie niet. Ik druk op het ondertiteling knopje, je ziet ook dat deze geselecteerd is (als je op de ok knop druk zie je links welke taal en ondertitel je heb gekozen), maar de ondertiteling wordt NIET weergegeven. Zeer irritant, want als ik een dvd neem waar het menu wel is meegenomen, en ik kies de ondertiteling via het menu, gaat het wel goed. Iemand een idee? Vu+ DUO met PLI 2.1 (04/09/2011)
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Druk eens op de Teletekst knop hiermee blader je door de beschikbare ondertitels. Als je eerst op OK drukt zie je de bijzonderheden van de DVD (tijdsverloop, hoofdstuk etc.) als je dan op Teletekst drukt zie je ook de talen langs komen.
Lithion Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb dit ook met bepaalde dvd's. Soms doet die ondertiteling het wel (na reboot), daarna verdwijnt die weer.
Kabeltje87 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Idd dit komt wel regelmatig voor. Nochtans ben ik er iedere keer ingeslaagd om toch de ondertitels weer te geven. Druk eens op de menu toets. Op een DVD zonder menu zal dan de film opnieuw beginnen. Met deze actie worden de benodigde schermen opnieuw geladen, want het probleem is dat het ondertitel overlay scherm niet on top zit en dus niet weergegeven wordt. Druk ook eens op de teletekst toets, zoals hierboven aangehaald. Willy PS: deze oplossing is enkel symptoon bestrijding. Beter zou zijn dat het probleem in de software aangepakt wordt. Maar dat is buiten mijn kennis gebied. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Meega1 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: Kabeltje87 want het probleem is dat het ondertitel overlay scherm niet on top zit en dus niet weergegeven wordt. Heb ik ook ,alleen met een hdskin. Tijdelijke oplossing voor mij is alle regels vanaf dvdplayer tot pictureplayer weghalen in de skin.xml van je skin waardoor de dvdplayer de standaard skin van de box pakt (sd in mij geval). Dan heb ik bij dvd's weer ondertiteling. Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
satlinkies2 Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 @Meega1 Ik heb het gedeelte van dvdplayer verwijderd, en nu werkt het. Gebruik DreamTV-HD skin. Ga er misschien even mee prutsen om het goed te krijgen! THX.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen