Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is er een mediaspeler die uitzending gemist en rtl/sbs gemist opdersteund?

gr.Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:
Origineel bericht van: Boes
tja xbmc xbmc met uitzendinggemist ... maar ik denk dat je een kant en klare box zoekt?

sorry voor de late reactie, maar ik zoek inderdaad een kant en klare speler en het nadeel van pcontv is dat ik dan altijd de pc aan moet laten staan.

Thanx Roymar

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Geplaatst:

boxeebox ??????

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

• 2 weken later...
Geplaatst:

Een aantal Bluray spelers van Philips heeft net tv. daarop zit een versie van uitzending gemist en RTL gemist.

Die spelersm, de 5100 de 7500 MKII ed kun je soms op marktplaats tegen een leuke prijs kopen. Misschien als vervanger van je dvd speler? Een echte meediaplayer is het niet alhoewel hij wel files kan afspelen.

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Een aantal Bluray spelers van Philips heeft net tv. daarop zit een versie van uitzending gemist en RTL gemist.

Die spelersm, de 5100 de 7500 MKII ed kun je soms op marktplaats tegen een leuke prijs kopen. Misschien als vervanger van je dvd speler? Een echte meediaplayer is het niet alhoewel hij wel files kan afspelen.

De BDP-5200 werkt goed, heb ik wel naast een popcorn.

uitzending gemist, rtl gemist, youtube, twitter, en een echte internet browser, gewoon alles intikken en niet alleen eigen pagina's.

Ik gebruik er ook een usb draadloos toetsenbord en muis op voor internet.

Werkt prima met de popcorn en de synology samen.

DM800HD - OpenPli - Triax + Canal Digital duo kop VU+DUO - OpenPli - Wavefrontier Astra 1-2-3 ++++ Versterkers:Onkyo + Harman Kardon - Blu-Ray: Philips 3D + Sony - TV: LG plasma 50 + LG Led 3D 42

Popcorn Hour A-210 Popcorn Hour C-200 Synology 106e - DSM 3.1 Synology 106 - DSM 3.2 kabel: Hirschmann Koka 799 met Hirschmann pluggen - Tyco UTP met Tyco pluggen - HDMI 1.4

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen