Mark via Sat Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hallo, Hebben jullie ook geen ontvangst van gecodeerde CD zenders meer (Ned1, Ned2, Ned3, RTL SBS6 etc?). Zowel de HD als de SD zenders werken niet meer. Ik krijg alleen de melding "gecodeerd signaal". Ik heb een CI module van Canal Digitaal.
vGnp Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hier gewoon beeld. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gerard 76 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 kun je de rechten van je kaart ook uitlezen? anders ff een heractivatie aanvragen.
Mark via Sat Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 De kaart uitlezen kan niet op mijn Samsung TV Ik heb een heractivatie aangevraagd. Nu maar even wachten dus...
Gerard 76 Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Hoe kunnen we weten dat je 'm in een TV hebt dan? Hopelijk werkt 't straks weer.
denbosch Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Ik heb dit ook wel eens. Even de ci module lostrekken en weer aandrukken helpt bij mij altijd
Hellum Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Origineel bericht van: Mark via Sat De kaart uitlezen kan niet op mijn Samsung TV Ik heb een heractivatie aangevraagd. Nu maar even wachten dus... dat kun je wel je kunt in het menu naar de ci module gaan en daar de kaart uitlezen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Mark via Sat Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Heractiveren heeft niet geholpen. Ik heb de CI module en kaart op een andere decoder getest en wat blijkt: de CI Module is defect. Deze module valt nog binnen de garantie dus morgen even omruilen... Bedankt voor jullie hulp. -Mark-
Mark via Sat Geplaatst: 4 september 2011 Auteur Geplaatst: 4 september 2011 Origineel bericht van: Hellum Origineel bericht van: Mark via Sat De kaart uitlezen kan niet op mijn Samsung TV Ik heb een heractivatie aangevraagd. Nu maar even wachten dus... dat kun je wel je kunt in het menu naar de ci module gaan en daar de kaart uitlezen. MVG. Gerard Ik kan in het menu van mijn Samsung TV (PS50C7700) geen optie voor het uitlezen van de ci module vinden. Waar zou deze moeten zitten dan?
Eduard07 Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Het menu zou toch ergens aan moeten geven welke module je gebruikt. Of niet? (Ik heb dit toestel niet.) En onder de module zou je verdere gegevens moeten vinden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen