Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 hallo, ik ben van vandaag op het forum,maar zit met een probleem, mijn harde schijf is geformateerd en hij ziet ze maar kan niets opnemen omdat hij zegt hardeschijf formatteren,maar die is al geformateerd wat moet ik nu doen en hoe kan ik dit verhelpen, ik bezit een hd vu+duo box. mvg zedka
DeBeek Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 waarin geformateerd ?? welk bestandssysteem ??
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 mijn harde schijf, is geformateerd door wie door de VU of een ander? heb je de device manager uit het menu van de VU gebruikt om dat te doen? iets meer info aub want "hij zegt harde schijf formateren", is spreektaal; liever wie zegt wat en wie doet wat na welke actie. ("hij zegt harde schijf formateren" je buurman?) dan kunnen we je wellicht beter helpen Say Your Prayers Anoushka Shankar
Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 de vu+duo box laat een bericht achter op het scherm"geen harde schijf gevonden of de harde schijf is niet geformatteerd"dat is wat er op het scherm komt van de tv.
Tonskidutch Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 heb je ext3 gebruikt tijdens formateren en initialiseren? misschien heb je een willekeurige hdd (vaste schijf) ingebouwd en moest je kijken naar de compatibiliteit= spreek bruikbaarheid in de VU DUO wat voor merk en type is dat? (die vaste schijf) ciao Say Your Prayers Anoushka Shankar
Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 nu vraag je me iets welke merk van harde schijf dat het is ik heb die gekocht zo met harde schijf erin en ik weet dat het 500 gig is dat weet ik,maar meer weet ik niet hoe kan ik dat vinden of zien ? mvg zedka
Moderator wiz Geplaatst: 4 september 2011 Moderator Geplaatst: 4 september 2011 wat je zou kunnen doen is die disk eens aansluiten op een pc om te kijken of die disk het uberhaupt wel doet. Wordt deze door de pc herkend, haal dan alle partities weg, en sluit hem weer aan op je vu. Als het goed is zal de vu dan een disk herkennen en zal deze gaan formatteren. Als ik het zo hoor klinkt het alsof er iets mis is met die disk (of met je vu). VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 hij ziet ze hoor want als je bij instellingen gaat zien ziet hij ze staan,maar kan je deze niet zo formatteren in de vuduo ?
Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 heb de box open gedraaid en er zit een wd 500 gig sata in de box met 32 mb cache. wat kan ik nu het beste doen.
Gast zedka Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 welk bestand wordt er geformateerd voor de hardeschijf voor een vu+duo mvg zedka
SubSense Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: zedka welk bestand wordt er geformateerd voor de hardeschijf voor een vu+duo mvg zedka Kan je deze zin misschien iets anders formuleren? Ik begrijp niet wat je hier bedoeld. Maar zoals eerder voorgesteld, even de harddisk eruit halen en aan een PC hangen. Mocht je dat te lastig vinden. Haal de schijf er dan uit en rij er even mee naar de lokale computerboer. Vermoedelijk is de schijf defect (of gewoon niet goed geformatteerd). VU+ Duo + Multytenne 45 Meestal met de laatste PLi Pana TH-42PV70 XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi
Gast zedka Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 is opgelost, de hardeschijf wat niet kapot !!! ze stond niet juist geselecteerd in de vuduo,( onder instellingen )en dan hardeschijf, nu werkt ze prima en ik kan nu eindelijk opnemen, bedankt aan iedereen voor de tips. mvg zedka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen