BeoMaster Geplaatst: 25 oktober 2011 Geplaatst: 25 oktober 2011 weet je wat het is.... Voorheen had hij het probleem waar ik niet mee kan leven. Voordat ik iets gedaan had, had ik een tv die voor mij waardeloos was. Het zou uiteraard wel jammer zijn als hij hierdoor defect zou raken .Het is maar net hoe je het bekijkt..... ja, inderdaad geen foto's. had dat eerder gezegd Kijk wel uit, zou vervelend zijn als er onverwacht brand uit zou breken, Helemaal wanneer je even afwezig bent. Is het, of beter gezegd, was het gebrom en gesis er voornamelijk bij heldere kleuren ? bijvoorbeeld veel wit ? De voeding en electronica moeten dan bij een plasma hard werken. XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500
pst Geplaatst: 30 oktober 2011 Geplaatst: 30 oktober 2011 Even iets algemeens over "garantie". Het maakt namelijk niet zovel uit hoeveel garantie een fabrikant geeft. Het Nederlands consumentenrecht zegt namelijk dat als een apparaat eerder dan je van een dergelijk apparaat mag verwachten (bij een TV is dat 3 tot 4 jaar) een storing geeft, de DETAILHANDEL (dus de winkel waar je het apparaat gekocht hebt) deze storing MOET verhelpen. Als de periode waarop de storing optreedt na die 3-4 jaar ligt, maar toch binnen een termijn waarop je mag verwachten dat een apparaat blijft functioneren (zeg binnen 8 jaar), moet er coulance geboden worden, meestal is dit in de vorm van een deel van de reparatiekosten. Dit is wettelijk geregeld en het aankondigen dat je eens met je rechtsbijstandsverzekeraar gaat bellen om één en ander te checken zorgt er bij het overgrote deel van de detaillisten voor dat men eieren voor hun geld kiest en je tegemoet komt. +++ 92cm schotel, 13+19+23+28 +++ XTrend ET9500 met OpenPLI 3.0 +++ Panasonic TX-P55VT30
Bigfoot Geplaatst: 4 november 2011 Geplaatst: 4 november 2011 Nou, het maakt wel degelijk uit of je garantie hebt of niet. Binnen de garantietermijn hoef je namelijk je recht niet te halen, en bovendien hoef je dan niks zelf te betalen, ook geen 'deel' van de reparatiekosten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen