JBnl Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 Soms als ik via dreamset een settings lijst in de receiver zet is deze niet meteen zichtbaar. Dan moet ik de receiver restarten en dan is hij er wel. Het vreemde is dat het soms wel goed gaat. Ligt dat aan dreamset of moet ik ergens nog een reload commando geven ? groeten,JBnl
Cobus R Geplaatst: 4 september 2011 Geplaatst: 4 september 2011 dat kan gebeuren inderdaad en een herstart van enigma lost dit op De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
JBnl Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Maar waarom gaat het de ene keer wel goed en de andere keer niet ? Kan ik het reload commando niet anders uitvoeren zonder te restarten ? groeten,JBnl
Obi Wan Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 omdat de webbrowser plugin mist, is hetniet mogelijk om via http een refresh op te geven. Daarom is een restart van enigma soms vereist. Geef in telnet aan dat een telnet reload vereist is. Zo vaak update je een kanalenlijst ook weer niet neem ik aan? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen