Ventura Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2011 Een beeldscherm is niet echt een must. Een snelle respons op de spectrum mode, lock mode en NIT. Vind ik belangrijkere. Wat ik zo jammer vind van de smart finder of trimax meters. Is dat de ber waarde after is ipv van before. Ik ben nu ook achter gekomen dat de Spaun Sparos satelliet meter hun meter inkopen bij Sefram. Precies hetzelfde model en functies. Alleen staat er Spaun op ipv Sefram.
Marc-Sim Geplaatst: 4 oktober 2011 Geplaatst: 4 oktober 2011 Een beeldscherm is niet echt een must. Wat ik zo jammer vind van de smart finder of trimax meters. Is dat de ber waarde after is ipv van before. MaxPeak (!?) leest BER waarde vóór de correctie in "real time" Heb deze nu +/- 3 jaar in gebruik. Een schotel/lnb afstellen kan nooit "beter" met veel duurdere apparatuur. Werd o.m. bewezen tijdens Astra-Dealer cursus... 1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....
Satelliet Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Sinds geruime tijd is het bedrijf terug opgestart, onder een andere bedrijfsnaam en op een nieuw adres in Stockhom (Zweden. De producten zelf behouden de merknaam Satlook. Dezelfde directie leden runnen dit nieuwe bedrijf. Alle waarborgen van het vorige bedrijf worden perfect nagekomen en de productie is terug opgestart. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
vGnp Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 Fijn. Goed bericht. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Murdock Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Hoe heet dat bedrijf dan? Hebben ze ook al een website? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Satelliet Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Het bedrijf heet SB Scandinavia AB De website is voorlopig nog emitor.se Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Ventura Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 Het bedrijf heet SB Scandinavia AB De website is voorlopig nog emitor.se Toevallig een bron?
Satelliet Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Waarom zou ik een bron moeten vermelden, als de realiteit zo is. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Ventura Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Geplaatst: 5 januari 2012 Waarom zou ik een bron moeten vermelden, als de realiteit zo is. Een bekende spreekwoord: "Hij heeft de klok horen luiden, maar hij weet niet waar de klepel hangt". Googlen op SB Scandinavia AB geeft echter geen gewenste resultaten. En ook bellen naar het telefoon nummer van Emitor staat het antwoord apparatuur nog steeds aan. Zelf aan het faillissement van Emitor.
Moderator ceesv Geplaatst: 5 januari 2012 Moderator Geplaatst: 5 januari 2012 Waarom zou ik een bron moeten vermelden, als de realiteit zo is. Misschien omdat het een kleine moeite is, en bij nieuws niet ongebruikelijk? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Satelliet Geplaatst: 5 januari 2012 Geplaatst: 5 januari 2012 Zucht ... ongelovige thomassen ... Ik sta rechtstreeks met hen in contact. Gisteren van het nieuwe bedrijf terug een grote levering ontvangen. De adres en telefoongegevens, op de oude website zijn niet deze van het nieuwe bedrijf. Uiteraard zal je via Google nog niets vinden, er staat ook niets online van het nieuwe bedrijf. Het bedrijf gaat de naam "Smart Scandinavia AB" vanaf nu gebruiken. Lars Westergren is nog steeds de bedrijfsleider, en wij bellen mekaar zelfs eenmaal of meermaals per week. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Sverige Geplaatst: 9 januari 2012 Geplaatst: 9 januari 2012 Dit is wat ik vond... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Satelliet Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 De nieuwe site met de correcte coördinaten is online nu emitor.se. Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen