satmenneke Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Heb ik alleen dit probleem maar ik kan de server van "Steve" niet bereiken??? Op verschillende locaties geprobeerd, met FTP (filezilla) Aktief/passief, Explorer, opdrachtprompt Blijf maar krijgen kan niet verbinden met de server. Filezilla Status: Verbinden met 82.171.74.230:21... Status: Verbinding aangemaakt, welkomstbericht afwachten... Fout: Verbinding verloren Fout: Kan niet verbinden met server Met de opdrachtprompt: Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\Documents and Settings>ftp 82.171.74.230 Verbonden met 82.171.74.230. Verbinding verbroken door externe host. C:\Documents and Settings\Wilfred> Pingen werkt wel maar het lijkt of dat poort 21 dicht staat? Gebruikte gegevens: IP: 82.171.74.230 Inlog: schematic wachtwoord: schematic
vGnp Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: satmenneke Heb ik alleen dit probleem maar ik kan de server van "Steve" niet bereiken??? Voor zover ik weet is de server online als Steve online is. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satmenneke Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Natuurlijk kan Steve het beste hierop antwoorden maar wat zijn de beste tijden??? Ik heb het echt, zonder succes, op verschillende dagen en tijden geprobeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen