Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik heb hier een ipad 1 met een extra garantie gekocht. Wat is nu de snelste en beste manier om deze ipad gerepareerd te krijgen bij Apple Nog geen jaar out Zowel de ipad 1, en de extra garantie zijn geregistreerd bij Aplle
winwiz Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik heb hier een ipad 1 met een extra garantie gekocht.Wat is nu de snelste en beste manier om deze ipad gerepareerd te krijgen bij Apple Nog geen jaar out Zowel de ipad 1, en de extra garantie zijn geregistreerd bij Aplle Lijkt me niet zo moeilijk...Ga naar een apple reseller toe of bel even met ze.... Een heel stappenplan http://www.apple.com/nl/support/contact/ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik kreeg vandaag namelijk te horen, omdat ik deze gekocht had bij een andere grote keten, dat ik niet direct naar een apple reseller toe kon gaan. Vandaar dus de vraag.
winwiz Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Ik kreeg vandaag namelijk te horen, omdat ik deze gekocht had bij een andere grote keten, dat ik niet direct naar een apple reseller toe kon gaan. Vandaar dus de vraag. Dan ga je toch terug naar die grote keten? Zij zijn je eerste aanspreekpunt, met hen heb je een koop overeenkomst dus zij moeten je garantie regelen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Dacht ik ook. maar zij zeggen, omdat ik verlengde garantie heb bijgekocht, kunnen zij dat niet regelen. Die keten laat alles blijkbaar bij een andere reparateur repareren. Maar ik ga er morgen wel mee naar een Apple zaak in Arnhem.
winwiz Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Dacht ik ook. maar zij zeggen, omdat ik verlengde garantie heb bijgekocht, kunnen zij dat niet regelen. Die keten laat alles blijkbaar bij een andere reparateur repareren. Maar ik ga er morgen wel mee naar een Apple zaak in Arnhem. Wat een l*lkoek van die grote keten. Je hebt met hun een koop overeenkomst gesloten Je hebt dus via hen 2 jaar garantie (ongeacht de lengte van de fabrieksgarantie) Zij moeten de reparatie regelen Op consuwijzer is er genoeg over te vinden Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
sattv4iedereen Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 in belgie,lukt soms het volgende,maar let op,het kan ook verkeerd lopen. ik ken diverse die bij m gekocht hebben,geen service,en gewoon gezegd,als je me niet kan helpen,stap ik naar een advocaat. soms lukte dat.het is dan ook bijna 100% zeker,dat je er geen voet meer mag binnen zetten,maar dit geeft u misschien niet meer. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Vandaag terug geweest mij die keten, en hebben de reparie aangenomen onder de gatantie.
rudolfdebeer Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Jammere van die I-pads is de dure verzekering tegen vallen/vocht/diefstal en garantieuitbreiding. Waarschijnlijk zijn die dingen ook nog net als mobiele telefoons slecht te repareren. In deze wereld krijg je vaak een ander en/of gelijkwaardig exemplaar. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
henkvd1 Geplaatst: 21 oktober 2011 Geplaatst: 21 oktober 2011 Grote ketens en garantie, hoe zit dat ? Ik zal een tip van de sluier oplichten hoe het in z'n werk gaat. Alle bekende grote ketens werken op dezelfde manier, de fabrieks garantie wordt afgekocht waardoor een lager inkoopprijs wordt gerealiseerd, vervolgens wordt bij verkoop de extra garantie gepusht om de fabrieks garantie periode af te dekken. Dus bij 2 jaar bijgekochte extra garantie koop je dus eigenlijk 3 jaar, te weten het eerste jaar welke niet onder de fabrieks garantie valt en de zogenaamde 2 extra jaren.
theparasol Geplaatst: 22 oktober 2011 Geplaatst: 22 oktober 2011 Whatever. Er zijn onlangs nog wat van die winkels fiks op de vingers getikt. Zelfs al is er "maar" 2 jaar garantie, als in alle redelijkheid aangenomen mag worden dat het produkt langer dan 2 jaar mee moet gaan kunnen ze de garantie ook opknappen. Dat de toko meent slim te zijn en de garantie af moet kopen en dus goedkoper de spullen kan inslaan moeten ze niet gaan janken als er iemand terugkomt met een artikel wat door ze gerepareerd moet worden onder garantie. MAW: laat je niet afschepen en wegsturen/doorverwijzen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen