Angeline Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 Ik kan opeens nergens meer de files vinden die ik de laatste tijd heb opgenomen met mijn VU+. Als ik op de knop druk om naar de opnames te gaan, komt hij niet in die map uit, het is alsof die niet meer bestaat.. Ook via de PC word ik er geen wijs uit! Help?!
Angeline Geplaatst: 5 september 2011 Auteur Geplaatst: 5 september 2011 Vreemd - box opnieuw geboot - en het was er allemaal (gelukkig!) weer. Maar waarom het weg was? Ik weet het niet, maar was wel even schrikken!
Moderator wiz Geplaatst: 5 september 2011 Moderator Geplaatst: 5 september 2011 Da's wel bijzonder. Wellicht dat het ding tijdens de reboot een filesystem check heeft gedaan en dat het daarom nu wel weer werkt? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 lees dat ook wel eens vaker over het "verdwijnen" van de hdd ligt minstens aan de opstartsnelheid van de schijf en de iets te korte initialisatie fase tijdens booten. (bij bepaald hdd merk en type komt het nog al eens voor) heb je de hdd zelf via de device manager destijds geinitialiseerd/geformateerd en aangekoppeld? ciao True North Rebekka Bakken
Angeline Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Geplaatst: 6 september 2011 hij is destijds gewoon aangekoppeld etc zoals het moest. Heb toen nog wel een keer tussendoor de schijf opnieuw geformatteerd etc toen hij ging hikken bij het afspelen. Ik denk dat het gebeurd is na een reboot - daarvoor was er niets, en na een nieuwe reboot was het ook weer over.
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 zit er ook nog een usb stickje in een van de usb-slots? ciao True North Rebekka Bakken
Angeline Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Geplaatst: 6 september 2011 nee. die zit er alleen maar in als ik een nieuwe pli er op zet. daarna gaat hij weer er uit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen