sattv4iedereen Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 hi, sinds vrijdag,ben ik de trotse? eigenaar van een tablet pc,nml de archos 101 draait op android 2.2.3. ik probeer er skype op te krijgen,maar ik heb steeds de foutmelding,er is geen hardware gekoppeld,log in met een ander account. ik heb al alles geprobeerd,geregistreerd,echt alles geprobeerd,maar krijg er skype niet op dat was een reden waarvoor ik die tablet pc gekocht heb. ook had ik graag mobistar applicatie erop gezet,maar helaas hetzelfde antwoord. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sjattuh Geplaatst: 5 september 2011 Geplaatst: 5 september 2011 http://www.androidpit.com/en/android/market/apps/app/com.skype.raider/Skype Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
sattv4iedereen Geplaatst: 6 september 2011 Auteur Geplaatst: 6 september 2011 Het is gelukt,met een beetje zoeken,nu alleen nog de cinema plugin vinden en er opzetten,en dan kan ik divx films bekijken.wie kan helpen. alvast bedankt op voorhand. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen