Gast beertjeonline Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Wie zou hier een oplossing hebben. Na het inladen van de nieuwe bootloader ben ik de systeemdata kwijt. Klopt dus absoluut niet meer en de data van de EPG en slaat daarom ook de plank mis. Laatste bootloader wat opstart met Xtrend (2.1)en software van gisteren (pli). M.v.g
Gast beertjeonline Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Beste allemaal, Schijnbaar ben ik de enige op de reacties af te gaan. Heb ik weer. Heb alle nieuwere versies van PLI geprobeerd maar de ontvanger reageerd hetzelfde.EPG niet gelijk tijd onwillekeurig. Nou heb ik de VIX erop staan en daar werkt alles normaal. Voor de verandering van de bootloader had ik nooit een probleem. Iemand??
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Als je tijd niet goed staat volstaat het -normaal gesproken- om af te stemmen op een zender die de juiste tijd weergeeft, dus b.v. Ned 1 HD of welke Nederlandse zender dan ook en dan vervolgens nieuw op te starten. In 99% van de gevallen wordt dan de transponder tijd over genomen (tenzij je beertjeonline heet waarschijnlijk )
DORUSKE Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Hallo ik had dat gisteren ook maar na verlopp van tijd was de tijd en datum weer goed. Dus ff afwachten zou ik zeggen. Gegroet: Doruske
Gast beertjeonline Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Beste Pedro Newbie, Zo werkt het normaal voor mij ook, maar nu niet. Vandaar mijn vraag. Misschien iemand iets dergelijks aan de hand. Bedankt
destroyer2usa Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: beertjeonline Beste Pedro Newbie, Zo werkt het normaal voor mij ook, maar nu niet. Vandaar mijn vraag. Misschien iemand iets dergelijks aan de hand. Bedankt ntp update gebruiken...dan haalt ie de juiste tijd etc. binnen via ointernet. Werkt altijd prima bij mij. Kan volgens mij via sytemtools. Ik heb destijds gewoon ntpupdate gedraaid en die is gewoon blijven werken bij de update naar 2.1
Gast beertjeonline Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Beste Destroyer 2 usa. Bedankt voor de reactie, ik zal er naar uitkijken. Het moet een kleinigheid zijn wat ik over het hoofd zie. Laat hem vandaag gewoon met rust, werkt nu en ben even moe om met de box bezig te zijn. Zal in ieder geval dan even mijn ervaringen doorgeven. M.v.g
Gast beertjeonline Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 ntp update gebruiken...dan haalt ie de juiste tijd etc. binnen via internet. Werkt altijd prima bij mij. Kan volgens mij via sytemtools. --------------------------------------------------------------- Beste Destroyer2usa, Heb het vandaag weer geprobeerd, jammer dan. Zou je me kunnen zeggen waar ik de ntpserver kan activeren. Ben al even op zoek.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen