Gast Loonquawl Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Hallo, Ik heb sinds gisteren een VU Duo en ik heb er onmiddelijk VTI opgezet. Ik heb een Multytenne en ik ben er vrij zeker van dat die goed geconfigureerd staat. Maar alle kanalen op 28.2 zijn "ghosted out" en als ik die selecteer dan krijg ik een error die zegt dat de antenne niet goed geconfigureerd is... Kan iemand mij een hint geven wat dit zou kunnen zijn... Ik had hiervoor de standaard TV Vlaanderen ontvanger en daar had ik die kanalen wel degelijk. dus aan de uitlijning van de dish zal het niet liggen...
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 uh, derde kwestie heb je een manuele scan gedaan van je satelliet posities? ciao True North Rebekka Bakken
aukemuis Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Anders probeer eens de fastscan plug in en laat de VU zoeken met de Canal Digitaal lijst. Dan staan de kanalen er gelijk goed in.
Gast Loonquawl Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Hallo, Dat heb ik net getest maar dat doet ook niets...
Gast Loonquawl Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Ik heb een manuele scan op 28.2 gedaan en hij vindt daar alle kanalen... Hier zijn screenshots:
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 zet deze satellite.xml eens erin en herstart je box maak evenwel een backup van die satellite.xml van jezelf ciao True North Rebekka Bakken
azimuth Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik ken dergelijk fenomeen. Het treedt bij mij altijd op als ik een fastscan doe. Ik kan dan mijn bestaande 28E-zenders niet meer bekijken, ze zijn "uitgegrijsd". Blijkbaar verschilt de satellietnaam van de 28,2E tussen TV Vlaanderen en als de VU zelf scant. Er komt dan een satelliet bij. Je hebt dan 2 28,2E satellieten met een licht verschillende naam. Iets van 28,2E en 28,2OE... VU+ ULTIMO PLI 4.0, Philips DSR 7141
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 in sommige satellite.xml heet die eurobird 28,2/28,5 in andere (de juiste) heet ie sat name="Astra 2A/2B/2D (28.2E)" flags="0" position="282" soms komt het voor dat je tijdens setup wizard na flashen een default settingslijst laad, juist dan loop je de kans dat die de verkeerde naam in de satellite .xml heeft staan tip, gebruik geen default settingslist en scan niet, (later manueel installeren) maar gooi er nadat het netwerk is ingesteld meteen een goede settingslijst in van derden bv satje04 / santanasat / henksat / mij (die van mij staat zelfs in de feed van VTI ter download). ciao True North Rebekka Bakken
Tonskidutch Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 is er nog iets te melden over de vorderingen? of blijft het probleem? ciao True North Rebekka Bakken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen