Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dit is nu al een paar maanden dat mijn x-sat310 met een gemodificeerd anal+kaart niet doorloopt,elke einde van de maand stop de kaart stop ik hem in een andere reciever loop de kaart door naar de volgende maand.

kan het aan de org. software liggen.

wie weet raad of heeft daar ook last van

bvd dank

Geplaatst:

Vanaf juni heb ik ook het probleem dat er geen update plaatsvind. Via een ander board vernomen dat er meerdere mensen met hetzelfde probleem te kampen hebben. In mijn omgeving is er slechts 1 van de 4 xsatjes die nog werkt zoals het hoort. Deze ontvangers zijn door mij allen voorzien van software-versie 310_2l_4_6_31, met dezelfde kabel, dezelfde loader enz. Het kan dus niet aan de firmware liggen. Het enige verschil is, dat in deze ontvanger steeds maar 1 kaart heeft gezeten. ( gold-au voor seca ). Ik heb reeds aan de dealer gevraagd een oplossing te zoeken, maar tot nu toe geen resultaat. Ik dacht de originele software te proberen, maar eigenwijs als lang, niet bewaard natuurlijk. Wie heeft het nog en, wie heeft het geprobeerd?

Ik hoor graag andere opties, mede ten aanzien van de komende kaartwissel.

Roel.

Geplaatst:

Hoi,

Inderdaad, heb een test gedaan hedenmorgen met twee C+ kaarten beide met Abo; op Xsat310, software versie 4.6.37 geen update, met zelfde kaart in een originele Philips DSX 7071 of Xsat410 geen probleem update binnen twintig minuten.

Ga het ook nog proberen met versie 4.6.31 vroegere versies heb ik ook niet meer.

@Edwin,

Heb jij nog iets bewaard???

groet

gamgra

Geplaatst:

Ik heb nog wat ouderen firmware liggen hier zoals versie 30 en daaronder.

Dus zijn er nog problemen laat even je email achter in mijn PM.

Let wel op geen hotmail adressen!

Greetzzz

Ringo

Geplaatst:

ook de oudere versies doen het niet. Had vroeger de .21 en dat ging ook niet, evenmin als de .36 en de .37.

Hoi Gamgra, heb de stab hh 120. Werkt prima.

Edwin

Geplaatst:

Is de stab hh 120 goed werkende firmware voor de xsat?

Als het zo is, kun je het mij ter beschikking stellen ( email of ter download )

Bij voorbaat mijn dank.

Roel

Geplaatst:

Hoi Xsat3102L,

Ik denk dat hier een klein misverstand is ,Stab HH120 is namelijk geen Firmware, het is de Motor waarmee Edwin zijn schotel draait.

De laatste Firmware voor de Xsat310-2L is Versie 4.6.37, indien je die nodig hebt kan ik hem wel mailen.

groet

gamgra

Geplaatst:

Ik heb de versies 31, 36 en 37 in bezit en geprobeerd. Geen van deze versies geeft verbetering, zoals reeds door meerdere mensen aangegeven. Dat van de motor wist ik niet, ik was in de veronderstelling dat het om originele firmware ging. Mijn fout.

Het is spijtig dat tot dusver niemand een oplossing heeft. Dit maakt de Xsat 310 tot een waardeloze ontvanger, mits per december/januari, na de kaartwissel, een andere mogelijkheid wordt gecreerd om andere zenders dan fta's te ontvangen.

We wachten af.

Roel

Geplaatst:

Hoi Xsat3102l,

Het gaat wel lastig worden zonder die auto-update, maarja dan stop je het kaartje gewoon even bij je buurman in de C+ gleuf.

Ik heb het gevoel dat de Seca2 kaart wel werkt, in Italie en Spanje hoor ik niemand klagen.

groet

gamgra

Geplaatst:

Van Seca 1 klagen ze in Frankrijk ook niet dat de kaart niet update.

Het is enkel het nederlandse pakket dat moeilijkheden heeft met de 310. Het is dus niet gezegd dat dit voor seca 2 ook niet het geval zal zijn.

Edwin

Geplaatst:

Juist Edwin,

De franse providers 03, 04 en 0F geven netjes updates op g*ldc*rd.

Het is dus iets wat 19 heeft ingesteld/veranderd, zodat de 310 er niets meer mee kan.

Roel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen