Ga naar inhoud


org.kaart loopt niet door


vinyl

Aanbevolen berichten

dit is nu al een paar maanden dat mijn x-sat310 met een gemodificeerd anal+kaart niet doorloopt,elke einde van de maand stop de kaart stop ik hem in een andere reciever loop de kaart door naar de volgende maand.

kan het aan de org. software liggen.

wie weet raad of heeft daar ook last van

bvd dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vanaf juni heb ik ook het probleem dat er geen update plaatsvind. Via een ander board vernomen dat er meerdere mensen met hetzelfde probleem te kampen hebben. In mijn omgeving is er slechts 1 van de 4 xsatjes die nog werkt zoals het hoort. Deze ontvangers zijn door mij allen voorzien van software-versie 310_2l_4_6_31, met dezelfde kabel, dezelfde loader enz. Het kan dus niet aan de firmware liggen. Het enige verschil is, dat in deze ontvanger steeds maar 1 kaart heeft gezeten. ( gold-au voor seca ). Ik heb reeds aan de dealer gevraagd een oplossing te zoeken, maar tot nu toe geen resultaat. Ik dacht de originele software te proberen, maar eigenwijs als lang, niet bewaard natuurlijk. Wie heeft het nog en, wie heeft het geprobeerd?

Ik hoor graag andere opties, mede ten aanzien van de komende kaartwissel.

 

Roel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Inderdaad, heb een test gedaan hedenmorgen met twee C+ kaarten beide met Abo; op Xsat310, software versie 4.6.37 geen update, met zelfde kaart in een originele Philips DSX 7071 of Xsat410 geen probleem update binnen twintig minuten.

 

Ga het ook nog proberen met versie 4.6.31 vroegere versies heb ik ook niet meer.

 

@Edwin,

Heb jij nog iets bewaard???

 

groet

gamgra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wat ouderen firmware liggen hier zoals versie 30 en daaronder.

Dus zijn er nog problemen laat even je email achter in mijn PM.

Let wel op geen hotmail adressen!

 

Greetzzz

 

Ringo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de versies 31, 36 en 37 in bezit en geprobeerd. Geen van deze versies geeft verbetering, zoals reeds door meerdere mensen aangegeven. Dat van de motor wist ik niet, ik was in de veronderstelling dat het om originele firmware ging. Mijn fout.

 

Het is spijtig dat tot dusver niemand een oplossing heeft. Dit maakt de Xsat 310 tot een waardeloze ontvanger, mits per december/januari, na de kaartwissel, een andere mogelijkheid wordt gecreerd om andere zenders dan fta's te ontvangen.

 

We wachten af.

 

Roel

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...