Boksie Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Hallo, Ik heb bij sommige zenders en programma's (vaak niet HD) dat het geluid niet overeenkomt met de bewegingen van de lippen. Is hier iets aan te doen.. komt dit door de uitzending of is het een instelling op de ET9000 gr Rene
Cobus R Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Dit merkte ik vanavond ook en volgens mij is dat geen probleem van de decoder. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
destroyer2usa Geplaatst: 6 september 2011 Geplaatst: 6 september 2011 Origineel bericht van: Boksie Hallo, Ik heb bij sommige zenders en programma's (vaak niet HD) dat het geluid niet overeenkomt met de bewegingen van de lippen. Is hier iets aan te doen.. komt dit door de uitzending of is het een instelling op de ET9000 gr Rene Heb er eigenlijk soms alleen last van met de ned. zenders via Canal Digitaal..de rest loopt prima lipsync met een ingestelde globale vertraging van 125 ms voor ac3 meen ik uit mijn hoofd. Vanavond rond 22.40 viel trouwens bij mij de ontvangst van ned.1 HD weg...zou dan net een bui er voor gehangen hebben?..rest van zwakke zenders elders in het Oosten op andere sat. posities was wel prima.
Gast Stephan296 Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Bij mij viel het hele HD gedeelte weg. Over gegaan naar de SD zenders die werkten nog wel. Lag inderdaad aan het weer. Vetraging tussen geluid en beeld heb ik ook wel eens. Ik kijk eigenlijk 90% HD dus merk het eigenlijk alleen op de HD zenders. Vaak is een paar keer heen en weer zappen bij mij voldoende. Het "kan" aan de software liggen. Heb hiervoor een Azbox gehad en daar zijn ze ook met Enigma bezig en die had dit probleem ook wel eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen