Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb wat moeilijkheden met de ondertitels van sommige filmbestanden in OpenPLi 2.1

Vaak valt de ondertiteling na enige tijd weg. Ik heb gelezen dat dit te maken kan hebben met de skin die je gebruikt? En als dat zo is, welke skin werkt dan goed i.c.m. ondertitels. De films staan overigens op de harde schijf van mijn Mac die gemount is met mijn 8000

Bij VLC krijg ik helemaal geen ondertitels gestreamd. Ik heb daar al een aantal topics over gelezen. Tot nu toe nergens met een oplossing. Dus misschien gaat dit nog helemaal niet werken, maar wie weet heeft iemand een oplossing!

Groet, Mischa

Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E

AzBox Elite met Enigma 2

Geplaatst:

Ik gebruik normaal de Magic Skin en heb net even geprobeerd met Default Skin maar geen verbetering.

Het valt me op dat de problemen bij mij zich alleen voordoen als ik een .AVI met bijgevoegd .SRT wil kijken. Als er een wat langere periode van stilte volgt is het mis. Met .MKV bestanden gaat het wel goed.

Geplaatst:

Wordt onderhand poepflauw van de "multimediabox"

Geen DVD's meer kijken, internetradio wil nie, netwerkbrowser is een aanfluiting, maar ja zoek 's wat anders wat zo lekker zapt/opneemt/gebruiksgemak.

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb Default skin, LT6-HD, Nemesis.Flatline.Blue en simple geprobeerd met allemaal hetzelfde probleem. Bij een IMG bestand gaat het goed, bij een Video_TS bestand gaat het fout...

Groet.

Dreambox DM8000HD PVR ss, OpenPLi, 19.2E, 23E, 28E

AzBox Elite met Enigma 2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen