Greatone Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: highlander53 Origineel bericht van: Greatone Snap die irritaties niet echt, als schotelkijker heb je zat tv kanalen, als Peter R. de Vries je niet aanstaat, dan schakel je toch gewoon naar een andere zender?? Er zijn misschien mensen die iets met hem te maken hebben gehad. die kunnen zijn bloed wel drinken. En die zitten hier op Sat4all * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Hageneis Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Sjaak(k) Nou ja die boef is in Peru veroordeeld tot 30 jaar, kan ie daar met water gooien, daar weten ze wel raad met dit soort 'mannetjes' Daar zijn we(hopelijk) mooi 30 jaar vanaf Volgens mij is aankomende week pas de openingszitting van zijn proces. Dat de aanklager "gaat" voor een straf van 30 jaar is een heel ander geval. En volgens de wetgeving in Peru moet hij in december dan veroordeeld *zijn*....dus dat wordt zeer waarschijnlijk een tactiek van vertragen voor de verdediging. Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
Gerard 76 Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ach,die zit binnen de kortste keren hier in NL in een cel, dat wil ie oh zo graag...
Big fellow Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: Hageneis Origineel bericht van: Big fellow Origineel bericht van: Sjaak(k) Nou ja die boef is in Peru veroordeeld tot 30 jaar, kan ie daar met water gooien, daar weten ze wel raad met dit soort 'mannetjes' Daar zijn we(hopelijk) mooi 30 jaar vanaf Volgens mij is aankomende week pas de openingszitting van zijn proces. Dat de aanklager "gaat" voor een straf van 30 jaar is een heel ander geval. En volgens de wetgeving in Peru moet hij in december dan veroordeeld *zijn*....dus dat wordt zeer waarschijnlijk een tactiek van vertragen voor de verdediging. Als het proces eenmaal is begonnen, en dat is dus volgende week, dan is het over het algemeen een relatief kort om tot een veroordeling te komen. De verdediging heeft al heel veel vertragingstechnieken proberen toe te passen, maar nu gaat het toch echt beginnen... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Amager95 Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: satede Origineel bericht van: Psychosammie En dat is goed nieuws! Kan dan ook die worstemaker Steegeman & Geus met groot verlof ? graag John van de Heuvel ook
schimpie Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Omdat niemand weet waar de Rrrrrr voor staat noemen wij hem altijd Peter Repelsteeltje de Vries..... ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
DikkieDick Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 (van het rendier met die rode neus). ;-) Mvg, Dick -- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)
Gekkenhuis Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Maar het zal je dochter maar zijn dan ben je wel blij met iemand als peter RRRRRRRRRRRRRRR
Greatone Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Of je zal maar 7 jaar ten onrechte vast hebben gezeten en dankzij Peter R. de Vries en zijn aandacht op deze zaak weer vrij zijn gekomen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Psychosammie Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 Citaat: graag John van de Heuvel ook Ken er nog wel een paar die van mij van de buis mogen. En genoeg zenders op de sat? Ik heb al sinds seca-2 geen sat meer. Sterker nog, ik kijk al jaren geen TV meer. Wij nemen alleen een paar programma's op en die bekijken we wanneer we zin/tijd hebben. Lekker zonder schreeuwende reclame. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Greatone Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Origineel bericht van: Psychosammie Citaat: graag John van de Heuvel ook Ken er nog wel een paar die van mij van de buis mogen. En genoeg zenders op de sat? Ik heb al sinds seca-2 geen sat meer. Sterker nog, ik kijk al jaren geen TV meer. Tsja, als je dan toch geen TV kijkt, waarom dan druk maken om wie er op TV te zien zijn * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Neptunus Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: Greatone Origineel bericht van: Psychosammie Citaat: graag John van de Heuvel ook Ken er nog wel een paar die van mij van de buis mogen. En genoeg zenders op de sat? Ik heb al sinds seca-2 geen sat meer. Sterker nog, ik kijk al jaren geen TV meer. Tsja, als je dan toch geen TV kijkt, waarom dan druk maken om wie er op TV te zien zijn Inderdaad! En bovendien, als je toch al niet kijkt, waar ken je John vd Heuvel dan van? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Lees jij niet DE krant.? Vult u rustig aan !!!
Neptunus Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: Johan45 Lees jij niet DE krant.? Nee, maar ik weet wel dat John daar in schrijft, dat hoor ik vaak voorbij komen bij Evers op 538 waar v.d. Heuvel regelmatig gebeld wordt. Maar als je beste man vanuit de krant leest weet je nog niet of hij irritant is op TV, toch? Dus concludeer ik dat we de opmerking "ik kijk al jaren geen TV" met een grote korrel zout moeten nemen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Peter, John. Ik vind ze alle twee irritante eikeltjes. Daar hoef ik hun programma's niet meer voor te volgen... Okee, de een wat meer als de ander maar vandaar dat Peter als eerste genoemd is. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen