Ga naar inhoud


Waar blijft de hobby


boaz

Aanbevolen berichten

Vorige week een IR ontvanger besteld voor de PC bij de TV op de bekende veilingsite. Vandaag kwam het ding binnen, ingeplugd, mijn Harmony verteld dat er een nieuw apparaat is en wat denk je, alles werkt in 1x zonder dat ik nog iets hoef te doen.

 

Waar blijft de tijd dat je dagenlang kon puzzelen om de boel aan de praat te krijgen. whistle

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had natuurlijk ook zelf een IR zender/ontvanger in elkaar kunnen knutselen.

 

Maar nee hoor, meneer was weer liever lui dan moe :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

het is ook niet gauw goed he. Heb je eindelijk eens iets gekocht wat meteen werkt, is het weer niet goed...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, IR zender en ontvanger heb ik lang geleden al zelf in elkaar gezet, leuke Velleman kits waren dat.

 

Maar inmiddels mee bezig geweest, het werkt wel, maar om de één of andere reden worden 1 of 2 commando's direct uitgevoerd en daarna is de boel een tijdje doof voor weer gereageerd wordt.

Toch weer wat te hobbyen. :D

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Ik heb die luxe al sinds ik een iMac heb :D


Ik heb ook een iMac, maar er valt niet veel te pluggen in een iMac... Alleen wat USB/FW-aparaten, daarna houd het snel op. Misschien wat geheugen extra. cool

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...