pdj Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 hallo, ik heb een vraag betreffende het delen van een dongel via een router wrt54gc v2. is dit mogelijk. De dongel van vodafone zit in de pc. een adhoc verbinding lukt op een een of andere manier niet. gr, peter Amiko 7900 SHD Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB uncommited switch spaun SUR 211 F
Sverige Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Volgens mij moet je een router hebben die een usb modem ondersteunt. Zelf heb ik in Zweden een Dovado 4GR router waarin ik mijn usb modem van Tre heb zitten... op die manier heb ik internet via wifi maar ook bedraad. iedereen die kan toegrijpen op je router heeft op die manier 3G internet. Ik ben heel erg tevreden over de Dovado router! http://www.dovado.com/index.php?option=com_content&view=article&id=13&Itemid=20 - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
pdj Geplaatst: 7 september 2011 Auteur Geplaatst: 7 september 2011 bedankt voor je reactie. maar op een een of andere manier heb ik het voor elkaar gekregen. weet niet meer hoe. De laptop werkt nu via de router. en mijn desktop heeft gewoon internet via de dongel. Amiko 7900 SHD Triax 64 cm (astra 1 en 3) + CD Duo LNB Visiosat 64 cm (Hellassat) + Alpine LNB uncommited switch spaun SUR 211 F
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen