mpholland Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 ik ben in het bezit van bovenstaande opstelling nu heb ik op mtv live hd een ontvangst op de astra van 75% echter de nl zenders zoals 1,2,3 rtl enz komen niet verder dan 53 % Heb ik iets niet goed staan of hebben andere ook verschillende signaalkwaliteiten op astra 19
Sprietje Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 MTV Live HD zit op de Astra 1. Ik neem aan dat je de zenders Ned1, 2, 3 rtl. enz ook op de Astra 1 bedoeld. 75% kwaliteit op transponder 11.778MHz met een verticale polarisatie en 53% op de transponders met een horizontale polarisatie, dan kan het bijna niet anders dan dat je schotel niet goed staat uitgericht.
theparasol Geplaatst: 7 september 2011 Geplaatst: 7 september 2011 Origineel bericht van: mpholland ik ben in het bezit van bovenstaande opstelling nu heb ik op mtv live hd een ontvangst op de astra van 75% echter de nl zenders zoals 1,2,3 rtl enz komen niet verder dan 53 % Heb ik iets niet goed staan of hebben andere ook verschillende signaalkwaliteiten op astra 19 Hier ook DM800HD met een multytenne, openpli, instellingen, zenders zoeken, signaalzoeker kiezen met onderstaande kanalen geselecteert: MTV Live HD: SNR:68% AGC: 99% NED1234(HD): SNR: 61% AGC: 86% NED1234(SD): SNR: 63% AGC: 93%
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen