Gast Togan Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Vanaf 1 oktober a.s. stopt Kink FM met uitzenden via internet en sat. Dit is niet zo leuk voor mensen die eens wat anders willen horen dan de muziek van Q music, Radio 538, e.a. Wie heeft hier een alternatief voor, dat Can. Dig. dan kan doorgeven?.
JohnO Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 probeer Pandorra eens. Dan kan je muziek luisteren die je geheel op de eigen smaak kan bepalen en selecteren Zelfs voorstellen worden gedaan om naar muziek te luisteren wat binnen je smaak valt. Leuke zender Wel Amerikaans, maar dat is op zich geen bezwaar. Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
DeBeek Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 CanalDigitaal heeft toch niets met Kink fm te maken ??
exciter Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: JohnO probeer Pandorra eens. Wel Amerikaans, maar dat is op zich geen bezwaar. Hoe kom je op Pandora dan? Nederlandse IP's zijn restricted, namelijk... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Gast Togan Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 @DeBeek, Volgens mij is Can. Dig. de provider die er voor zorgt dat deze radiozender via schotel is te ontvangen.
potenza Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 KXradio is een leuke vervanger. Wel alleen via internet en ook via Ziggo dacht ik.
DeBeek Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: Togan @DeBeek, Volgens mij is Can. Dig. de provider die er voor zorgt dat deze radiozender via schotel is te ontvangen. Kink FM is een FTA zender die op een transponder van CD meelift, net zoals bv RTL radio (duits), sky, 538..
Softmatic Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: Togan Wie heeft hier een alternatief voor, dat Can. Dig. dan kan doorgeven?. Studio Brussel. (Wordt zelfs al doorgegeven...)
Gast Togan Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 @JohnO, Sinds wanneer zit Pandorra op de satelliet?, want daar gaat het om. Ik weet ook wel dat er op internet duizenden radio zenders te vinden zijn.
Gast Togan Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 @Softmatic, Die is wel gecodeerd en officieel alleen in België (Vlaanderen) te ontvangen.
Softmatic Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: Togan Die is wel gecodeerd en officieel alleen in België (Vlaanderen) te ontvangen. Studio Brussel kan ik gewoon ontvangen met m'n Canaldigitaal-abo... Heb even op de site van CD gekeken: Is vanaf het basispakket.
Gast Togan Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Maar ik heb STB-paket met €5.-- p.m. abo´s en dan zit er een codering op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen