cholito Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik heb een openbox S9 HD PVR. Bij antenne instelling staat diseqc 1.0. Ik heb de lnb's aangesloten op een diseqcswitch 2.0. Als ik het signaal meet met de satfinder, dus rechtstreeks van de lnb naar de reciever, dan heb ik een goed signaal. Heb vier lnb's, hotbird, astra1 ,2 en 3. Wanneer ik de kabel weer op de diseqcswitch aansluit, is mijn signaal beduidend minder. De meeste kanalen geven de melding "scrambled" en wel op de lnb's van hotbird astra2 en astra3. Astra1 geeft wel een goed signaal. Wie kan mij helpen? Willem.
vGnp Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Welk merk/type DiSEqC switch hebben we het hier over? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Je moet je LNB's afzonderlijk finetunen met je satfinder/signaalmeting op je receiver en pas dan aansluiten op je switch, zonder satfinder natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen