Ga naar inhoud


ANDROID GSM kopen in buitenland?


Gast sloper

Aanbevolen berichten

Indien ik een android telefoon (motorola) koop in Duitsland, welke problemen kom ik dan tegen:

Kan ik de taal van android omzetten naar Nederlands?

Kan ik de taal van Google map ec. omzetten naar Nederlands?

Kan ik de app's aanpassen?

Kom ik andere problemen tegen?

Het Toestel is simlock vrij.

Ik heb nog geen ervaring met android.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch komt het vaak voor dat een in het buitenland gekochte Android toestel niet over de Nederlandse taal beschikt, kijk maar in het Android forum.

Nu heb ik geen ervaring met Motorola maar wel met de Samsung Galaxy S9100 en daar kun je de FW vrij gemakkelijk wijzigen zodat je toch over de Nederlandse taal kunt beschikken.

 

Ik stel voor om die vraag in het Motorola forum van het Android forum te stellen dan wel daar op te zoeken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou persoonlijk geen Motorola meer aanschaffen...ik bezit momenteel de Motorola Defy.

 

Momenteel draait de Motorola nog steeds op Android 2.2 deze software heeft veel bugs althans ik ondervind het met mijn Defy...de update 2.2 kwam op het moment dat er voor b.v de Samsung Galaxy 2.3 al gereleased werd.

 

Ik zit met smart op 2.3 of hoger te wachten..ik had grote hoop gehad dat nu Google Motorola bezit de software updates sneller kwamen...helaas niet dus.

 

A.s week is de Samsung Galaxy in de aanbieding bij een duitse grootgrutter ik ga weer terug naar een Samsung.

 

Gr.Merkedesch

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Samsung Galaxy is nieuw inderdaad wel aan aan de prijzige kant maar dan heb je ook wel wat.

 

Overigens is de Samsung Galaxy S voor een prima prijs 2e hands te koop.

Hier op het forum wordt een Galaxy S2 voor een goede prijs aangeboden.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sloper
DE defy+ draait ook op 2.3 en komt eind september in Duitsland op de markt. prijs 269 euro.
Ik vind de Samsung android nogal prijzig.


Helaas bezit ik de oude versie van de Defy....nou ja oud!!!Ik heb hem 3maand geleden aangeschaft.Updates blijven helaas achterwege

De Samsung GalaxyS stond bij de Duitse grootgrutter ook te koop voor nog geen 300,00

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een vervolg vraag over de aanschaf van een android telefoon.

Soms lees ik bij de aanbiedingen op internet:

LET OP DIT IS EEN EUROPEES TOESTEL.

Wat houd dit in?

Geeft dit beperkingen met evt. updaten of taal?

 

ps ik denk toch de samsung galaxy s plus te kopen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Europees toestel zie je ook vaak met wasmachines, droogtrommels etc. Dan is de taal op het display/apparaat vaak een europese taal... in de meeste gevallen Duits. Ook heb je dan vaak een duitse of engelse handleidning erbij... niets mis mee, vooral om dat dit soort toestellen vaak goedkoper aangeboden worden.

 

Mij maakt dat overigens totaal niets uit... ik zet apparaten in het Zweeds als het voorhanden is, anders Duits.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...