dennisnlk Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik heb een Technisat multytenne 45 schotel. De LNB heb ik niet meer. Nu wil ik er een enkele LNB kop op hebben. Heeft iemand hier een oplossing voor? VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
iemand Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Er werd onlangs een Multitenne aangeboden met 2-e kop. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...5_N#Post2031801 Misschien kun je met de koper een deal sluiten. gr. Erik
Sprietje Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Een enkele lnb plaatsen op een Multytenne zal niet gaan. De Multytenne heeft een dubbele buisconstructie voor de lnb, de DigiDish 45 heeft een rechthoekige aluminium buis met een lnb-houder. Dat gaat nooit passen op elkaar.
Sprietje Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 @dennisnlk Er is wel een oplossing. Toets maar eens in op Google afbeeldingen: Technisat Unysat twin lnb of Technisat Unysat quattro lnb. Dan zul je zien dat deze lnb precies past op de dubbele buisconstructie van de Multytenne. Is te koop voor single, twin en quattro aansluiting. Is ook te koop als een “lnb Gehäuse TechniSat Unysat”. Ik heb er vast een afbeelding bij gedaan.
dennisnlk Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: Satkijker “lnb Gehäuse TechniSat Unysat”. Bedankt! Het is niet goedkoop. Adapter für Technisatspiegel ( Satman 650 / 850 ) Zal denk ik ook wel moeten werken. Dan kan ik zelf een LNB in doen. VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
mhv Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Gewoon een alps lnb tussen die twee ronde pijpjes leggen met een beugeltje vast maken opnieuw instellen en klaar heb het zelf zo gedaan bij iemand waar men de grote orginele lnb er voor vandaan gejat hadden werkte weer prima suc6
dennisnlk Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 Origineel bericht van: mhv Gewoon een alps lnb tussen die twee ronde pijpjes leggen met een beugeltje. Heb je misschien een foto er van? Ik heb de alps LNB nu vast gemaakt met een teirib. Maar ik het idee dat de LNB niet helemaal goed zit. VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
dennisnlk Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 Dit gaat het denk ik worden: of het moet nog lukken met de alpa LNB. VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
mhv Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 ja zo kan het ook je moet wel even de schotel na stellen natuurlijk suc6
iemand Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 wat kost zo'n beugeltje wel niet ? kun je niet goedkoper een los schoteltje halen ? gr. Erik
Sprietje Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ja, ik denk dat een Satix lnb-adaptor van 11 euro goedkoper is, zie bijlage.
dennisnlk Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Origineel bericht van: Satkijker Ja, ik denk dat een Satix lnb-adaptor van 11 euro goedkoper is, zie bijlage. € 11,- is inderdaad goedkoper, Ik heb hem voor € 7,50 gevonden uit Duitsland. Komt nog wel verzendkosten bij. Origineel bericht van: iemand wat kost zo'n beugeltje wel niet ? € 17,50 uit Duitsland en € 22,- uit Nederland. Opzich vind ik het wel een een mooi schotel. VU+ DUO 500 GB met open PLI, Triax 78 cm schotel met DUO Qaud LNB. Openbox S9 met Triax 64 cm schotel, DUO Twin LNB.
Sprietje Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 @dennisnlk schrijft: “Opzich vind ik het wel een een mooi schotel.” Dat is ook zo maar er is een uitvoering die nog mooier is, zie bijlage:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen