Mr_Virtual Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Citaat: Geen info bestand in /tmp gevonden! is CCcam wel gestart? Bovenstaande melding krijg ik de laatste tijd zo af en toe. Ik moet dan de CCcam telkens opnieuw starten. Iemand ervaring hoe het komt dat ik deze melding krijg en hoe ik het definitief kan oplossen? Dank je wel!
Tonskidutch Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 als CCcam juist is geinstalleerd met de correcte config en start/stop scripts staat dit in je /tmp (naast wat andere crap). ciao Eleanor Blancmange
Mr_Virtual Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Ik heb 'm opnieuw geinstalleerd en zie dat er een bestandje blijkbaar eerder ontbrak. Ik ga het even testen. Bedankt voor jouw reactie!
likus Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ik heb hetzelfde euveltje... CCcam al opnieuw geinstalleerd, ook een oudere versie geprobeerd. Ook de CCcam-info opnieuw geinstalleerd; maakt geen verschil. De door Tonskidutch genoemde bestandjes zie ik ook niet staan in mijn /tmp; dat zal de ookzaak wel zijn, maar hoe krijg ik die er nu in? Mijn image is nu OpenPLi 2.1 van een paar dagen geleden; ben nu aan het updaten, maar daar verwacht ik niet veel van, eigenlijk. Iemand een idee waar ik het moet zoeken? DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
theparasol Geplaatst: 29 september 2011 Geplaatst: 29 september 2011 Ja, die files worden aangemaakt op moment dat CCcam gestart is. Als CCcam niet gestart is komen die bestanden ook niet. Als je laatste openpli flashed en dan via application plugin download CCcam installeerd uit de subsectie softcams dan moet het goed werken. Ik sluit niet uit dat je vervolgens een foute cccam config in /etc/ zet waardoor CCcam vervolgens hierna helemaal niet meer werkt. Check dus eerst of CCcam start en ga dan pas met de config ervan aan het klieren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen