boaz Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ik kom op de CD site genoeg verwijzingen tegen naar het mailen van een vraag. Ik vind echter nergens die "stel een vraag" knop en ik vertik het om dat betaalnummer te gaan bellen. Waar zit die knop verborgen (of wat is het adres)? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
vGnp Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: boaz Waar zit die knop verborgen (of wat is het adres)? Ik denk dat je dan eerst naar het Mijn Canal Digitaal deel moet gaan. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
boaz Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Daar zat ik, maar inmiddels eindelijk een subcategorie gevonden waar je een vraag kunt stellen. Noemen ze klantvriendelijkheid. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Airflow Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 In MijnCanalDigitaal zit ie niet. Je moet eerst drie keuzes maken bij klantenservice > veelgestelde vragen (maakt niet uit of je in geen klant of klant zit). Klik bijvoorbeeld op "televisie en radio" onder het kopje technische ondersteuning > klik op "installeren en aansluiten" > klik op de bovenste vraag ("Wat heb ik nodig om HDTV te kunnen kijken?"), en dan staat er onderin "terug", "vraag beantwoord" en "Stel via e-mail een vraag" en vul het formulier in. <EDIT> Al gevonden zie ik. Groeten, Airflow.
Gerard 76 Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Er zit gewoon een contact knopje op die site. Daarin kun je kiezen hoe,oa. via email.
Airflow Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Er zit gewoon een contact knopje op die site. Daarin kun je kiezen hoe,oa. via email. Ja, heel mooi, maar op die pagina staat dus nergens een linkje naar het contactformulier of een e-mail adres, er wordt verwezen naar veelgestelde vragen en pas als je daar het stappenplan hebt doorlopen krijg je de link naar het contactformulier, kijk maar eens goed. Groeten, Airflow.
Gerard 76 Geplaatst: 8 september 2011 Geplaatst: 8 september 2011 Ja.Logisch toch? Eerst kijken of je vraag er misschien tussen staat,zo niet dan kun je mailen.
boaz Geplaatst: 8 september 2011 Auteur Geplaatst: 8 september 2011 Ik heb vrijwel elke categorie geprobeerd. Denk dat ik driekwart heb gehad voor ik eindelijk een categorie vond met het beruchte knopje. Uiteraard in het meer commerciële gedeelte. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
rolandroland Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Dat wordt bewust zo gedaan natuurlijk! Mailen is gratis en kost Canal Digitaal geld voor de medewerkers die u een antwoord terug dienen te sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen