Ga naar inhoud


Twitterende jeugd.


goto

Aanbevolen berichten

doodsbedreiging.nl

 

Deze link kwam ik vandaag tegen, word ik nu te oud vor deze ongein of moet alles maar kunnen tegenwoordig ?

 

Ok, ook ik was overal op tegen toen ik puber was maar zo als dit... no way.

 

Op de site staan natuurlijk de uitwassen maar die spelling,zinsopbouw....tenenkrommend !!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dan moet je toch wel een vreselijk vervelend leven hebben als je jezelf met deze onzin moet vermaken.

Maar blijkt wel dat er op deze aarde meer gekken rond lopen dan we met z'n allen denken.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen de jeugd twittert.

 

Maxime Verhagen bij voorbeeld twittert zich zelf ook suf. Andere politici ook. Wethouders, raadsleden en allemaal twitteren.

 

Kennelijk vinden ze het niet eens meer boeiend om te horen wat er te zeggen is in de Tweede Kamer of raadszaal.

 

De heer en mevrouw politici hebben een voorbeeld functie zou je denken. Klopt dus, daarom twittert de jeugd (waarschijnlijk ook hun eigen kroost) zovaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vincent1971


klopt het is ook echt ziek. Ik ben wel van overtuigd als kinderen en jongeren dit soort gereedschap niet beschikken ook nooit zulke taal zullen uiten. Misschien op een grote uitzondering nagelaten.
Daarom is het raar dat beschaafde samenlevingen zich tot deze laagheid gaat. Het is zoiets van "de gelegenheid maakt de dief". Voordat je het weet is het bericht er uit, en ligt dan voor de buitenwereld vast.

Hopelijk raakt het SMS'en en twitteren ooit nog eens uit de mode.

Kan je natuurlijk afvragen waarom dan wel op de site van Sat4all?
Dat is toch anders, minder direct en de aanwezigheid van moderatoren en ook andere kritische leden die meekijken. Ondanks dat gaan ook hier wel eens leden heel erg ver en worden persoonlijk, zoals ik wel eens hier op de site heb gelezen. Die zijn dan ook terecht eeuwig geband.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het dreigen om de hele school te vermoorden is een hype geworden.

Citaat:
106 Teletekst vr 09 sep

***************************************

Commotie na dreigtweet scholier

 

***************************************

` Een 17-jarige scholier uit Limburg

heeft commotie veroorzaakt door te

dreigen met een moordpartij op zijn

school.De jongen twitterde dat hij alle

leerlingen op het Sint Maartenscollege

in Maastricht en zichzelf zou doden.

 

Later twitterde hij:"mensen worden voor

dergelijke tweets opgepakt.Kijken of

mensen nu echt bang worden en kijken of

de politie me staat op te wachten".

 

Volgens de jongen ging het om een test:

hij was benieuwd of de politie hem nu

als een terrorist beschouwt.Vanochtend

is de politie op de school langs

geweest om hem aan te houden.De leiding

van de school wil niet reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en 2 tel later gaan ze verder op een ander account.

 

Nog betere straf mobiel inleveren of de mobiel van zo'n persoon blokkeren voor dit soort toepassingen.

 

Maar denk dat zoiets haaks op de bedoelingen van de bedenkers van twitter ed. staat.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Grootspraak of niet, dit kan niet.

 

Hier ben ik ook al een paar keer bedreigd en uitgescholden waarbij de meeste enge ziektes werden toegewenst. Ik heb die personen achterhaald, en zelfs bij hun werkgegever opgebeld en hen eens gevraagd van welke afwijking ze last hadden.

 

Dat soort mensen binden 9 van de 10 keer wel in als je plotseling voor ze staat of hun werkgever eens verteld wat ze vanuit de PC van het bedrijf allemaal schrijven.

 

Je moet simpelweg medemensen niets durven wensen wat je ze pal voor hun neus ook niet durft te zeggen.

 

Als iemand echt te ver gaat zoek ik hem op en vraag m dan recht voor zijn neus zijn dreigementen nog eens te herhalen. Ik heb er genoeg van dit soort zaken steeds maar weer te pikken.

 

Het kan schijnbaar allemaal maar, politie doet er niets aan. Er moeten eerst doden vallen voordat politie actie onderneemt.

Schelden doet geen pijn? En of het pijn doet....

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerrit B
en 2 tel later gaan ze verder op een ander account.

Nog betere straf mobiel inleveren of de mobiel van zo'n persoon blokkeren voor dit soort toepassingen.

Maar denk dat zoiets haaks op de bedoelingen van de bedenkers van twitter ed. staat.

suc6

Gerrit
maar na 3 tellen hebben ze geen followers meer, dus ik denk echt dat het opheffen van accounts, desnoods ip gebonden wel degelijk effect heeft. En Michel doet zelf ook aan bedreigen zoals te lezen valt.. Iemand opsporen kan ik ook niet echt meer normaal vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Origineel bericht van: gerrit B
en 2 tel later gaan ze verder op een ander account.

Nog betere straf mobiel inleveren of de mobiel van zo'n persoon blokkeren voor dit soort toepassingen.

Maar denk dat zoiets haaks op de bedoelingen van de bedenkers van twitter ed. staat.

suc6

Gerrit
maar na 3 tellen hebben ze geen followers meer, dus ik denk echt dat het opheffen van accounts, desnoods ip gebonden wel degelijk effect heeft. En Michel doet zelf ook aan bedreigen zoals te lezen valt.. Iemand opsporen kan ik ook niet echt meer normaal vinden.


Daar gaan we weer........degene die denkt anoniem iemand de meeste vreselijke verwensingen naar zijn hoofd te kunnen gooien word in bescherming genomen.Diegene die de verwensingen
ontvangt moet dit dus maar rustig over zich heen laten gaan.Nou als het slachtoffer de mogelijkheden heeft om zijn slager op te zoeken en hem onder 4 ogen kan vragen waar dit op slaat heeft hij voor mij alle rechten en volkomen gelijk.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rommelaar
Origineel bericht van: soktic
Origineel bericht van: gerrit B
en 2 tel later gaan ze verder op een ander account.

Nog betere straf mobiel inleveren of de mobiel van zo'n persoon blokkeren voor dit soort toepassingen.

Maar denk dat zoiets haaks op de bedoelingen van de bedenkers van twitter ed. staat.

suc6

Gerrit
maar na 3 tellen hebben ze geen followers meer, dus ik denk echt dat het opheffen van accounts, desnoods ip gebonden wel degelijk effect heeft. En Michel doet zelf ook aan bedreigen zoals te lezen valt.. Iemand opsporen kan ik ook niet echt meer normaal vinden.


Daar gaan we weer........degene die denkt anoniem iemand de meeste vreselijke verwensingen naar zijn hoofd te kunnen gooien word in bescherming genomen.Diegene die de verwensingen
ontvangt moet dit dus maar rustig over zich heen laten gaan.Nou als het slachtoffer de mogelijkheden heeft om zijn slager op te zoeken en hem onder 4 ogen kan vragen waar dit op slaat heeft hij voor mij alle rechten en volkomen gelijk.

Nee, niet in bescherming, ik vind het van beide kanten abnormaal. Bovendien is het altijd lastig, wat de 1 kwetsend vind, kan een ander prima vinden. Daarnaast willen we graag vrijheid van meningsuiting, toch??. Lastige zaak..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...