Ga naar inhoud


Twitterende jeugd.


goto

Aanbevolen berichten

Op zich heb je wel gelijk als je tegenwoordig iemand uitmaakt voor teringlijer,kijkt hier niemand vreemd van op ( misschien degene die je er voor uitmaakt )

 

De tering is geen ziekte die in Nederland voorkomt dus niemand die er zich mee associeert, kanker daarintegen komt meer en meer voor. Ik erger me echt aan die snotjochies die denken alles te kunnen en mogen zeggen, laat ze eerst eens nadenken voordat ze iets op het net gooien.

 

Waar het eindigt ??... wij zijn een stelletje ouwe lullen en de jeugd haalt z'n schouders op !!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: goto
Op zich heb je wel gelijk als je tegenwoordig iemand uitmaakt voor teringlijer,kijkt hier niemand vreemd van op ( misschien degene die je er voor uitmaakt )

De tering is geen ziekte die in Nederland voorkomt dus niemand die er zich mee associeert, kanker daarintegen komt meer en meer voor. Ik erger me echt aan die snotjochies die denken alles te kunnen en mogen zeggen, laat ze eerst eens nadenken voordat ze iets op het net gooien.

Waar het eindigt ??... wij zijn een stelletje ouwe lullen en de jeugd haalt z'n schouders op !!


Het woord pesten is hetzelfde.
Is nu bijna een "gewone" betekenis. Vroeger was het een ernstige ziekte die zijn weerga niet kende.
Op Arte een documentaire gezien over deze ziekte, en daar werd de ziekte Pest vergeleken met de ziekte Aids. Hadden beide dezelfde onberekenbare factoren.
Het gebruik van het woord "pesten" zou om deze reden eigenlijk ook helemaal niet mogen worden gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amager95
Het woord pesten is hetzelfde.
Is nu bijna een "gewone" betekenis. Vroeger was het een ernstige ziekte die zijn weerga niet kende.
Op Arte een documentaire gezien over deze ziekte, en daar werd de ziekte Pest vergeleken met de ziekte Aids. Hadden beide dezelfde onberekenbare factoren.
Het gebruik van het woord "pesten" zou om deze reden eigenlijk ook helemaal niet mogen worden gebruikt.


Dat is een hele scherpe. Nooit over nagedacht.

[Flauw]Moeten we dat kaartspelletje ook maar verbieden![/Flauw]

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twitter is gewoon hartstikke leuk. En wat weten kinderen ook. Jammer is dat als bijvoorbeeld de school weer begint de term "#kutschool" trending topic is op Twitter. Denk dat het komt doordat ouders geen toezicht hebben op wat hun kind doet op internet en op Twitter. Daar gaat het fout.

 

Twitteren mag best voor kinderen, maar er moet wel toezicht zijn natuurlijk. wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: Amager95
Het woord pesten is hetzelfde.
Is nu bijna een "gewone" betekenis. Vroeger was het een ernstige ziekte die zijn weerga niet kende.
Op Arte een documentaire gezien over deze ziekte, en daar werd de ziekte Pest vergeleken met de ziekte Aids. Hadden beide dezelfde onberekenbare factoren.
Het gebruik van het woord "pesten" zou om deze reden eigenlijk ook helemaal niet mogen worden gebruikt.


Dat is een hele scherpe. Nooit over nagedacht.

[Flauw]Moeten we dat kaartspelletje ook maar verbieden![/Flauw]

Erg actueel ook deze ziekte crazy , hoeveel mensen ken jij die dat hebben smile. Ik vind dat toch heel wat anders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
[quote=soktic

Erg actueel ook deze ziekte crazy , hoeveel mensen ken jij die dat hebben smile. Ik vind dat toch heel wat anders.

ik vind dit een boute uitspraak van je!

dat het wordt gebruikt in het hedendaagse leven is zo, ook het kaartspelletje.

maar om het zo te bagataliseren vind ik bijzonder koud en kil. Het is net alsof je op dezelfde wijze lacht over de ziektes, als kanker, aids, hartkwalen. Ooit bereiken deze ziektes de status van dat het te genezen is, of helemaal niet meer voorkomt. Maar om er zo over te lachen, en het weg te wuiven kan niet.
Heel veel mensen zijn er aan gestorven of zullen er nog aan sterven. Dan vind ik het beneden pijl om er zover over te praten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...