Ga naar inhoud


[ufs 910] AAF Enigma2 Summer Image UFS 910(USB)


Boes

Aanbevolen berichten

AAF Enigma2 Summer Image UFS 910 USB

 

Ik ga hem nu testen : Herunterzuholen bij het AAF board.

 

 

 

SH4 Duckbox Projekt Git 2691

 

+ neuer Kernel P207 (STM2.4)

+ neuer Havana Player 191

+ updated ffmpeg 0.6.3

+ updated multicom 3.2.4

+ introduce 3D Mode for OSD ( paint OSD twice in Side by Side or Top and Bottom )

+ [Player2 179/191] possible fix for chopped DTS sound on some files

+ [libeplayer3] support for OSD 3D modes for subtitles

+ [busybox] add busybox 1.18.5 stable

+ [at7500] flash_Extended better partitioning

+ [at7000]cam module fix

+ [at700/7000] Smartcardreader Treiber (Funktionieren die ?)

+ [tf7700] implement longkeypress support

+ [TF7700] Fixed sporadic crash in VFD plugin (hdd size)

 

 

 

 

Click this bar to view the original image of 800x450px.

Bootbild by kasimi

 

Neu AAF Enigma2 Summer Image

 

AAF SVN m9214

 

+ Auto 3D Mode Switcher (Darstellung vom OSD in 3D auf 3D Sendern/Filmen)

+ 3D-Mode tool um den tv automatisch in den 3d mode zu schicken(geht nur bei sbs) thx hellmaster

 

falls es nich gehen sollte(als beispiel):

cd /dev

rm hdmi0.0

mknod hdmi0.0 c 253 0

was da angegeben werden muss kann man nachsehen mit

Code:

AAF-at700:/# cat /sys/class/stmcoredisplay/display0/hdmi0.0/dev

252:0

 

 

+ 3D Mode auf (Grün ->)Blauer Taste

+ Kanalliste aktualisiert

+ [e2 -lng] - add PL.po for aaf panel

+ [mc] Filebrowser

+ [mc] fix imdb background search

+ [mc] vp add default directory devicelist and allowed devicelist lastdir

+ [mc] pp add devicelist default dir

+ [mc] ap add devicelist default dir

+ [mc] added option to remove MC main menu entries! Have a look at Settings -> Global Settings....

+ [mc] readd old myvideo appletrailer pys

+ [ufs912] USB WLAN Support

+ [ipbox] add terrestrial and cable xml

+ [at7500] add terrestrial.xml

 

 

Euer AAF Team

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites


^&*#^&grumble .. eerst lezen dus voordat ik ga installeren...ik ben een paar uur verder en ik ben net zo ver als toen ik begon... tja daar is ut een hobby voor...

 

moet ik dan toch nog een keer aan de mini boot...tot nu toe geen duidelijke handleiding gevonden..iemand tips?

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht toch maar even op de Flash versie. Ben overigens erg benieuwd hoe deze nieuwe versie werkt.

 

Hoewel de voorlaatste versie het hier ook buitengewoon goed doet. Met wel een usb stick erbij voor Oscam en de Swap partitie.

 

Hoor het graag de ervaringen als het draait !

 

Groet,

 

 

Bram

 

Die UFS-910 doet het overigens nog steeds prima. Software is soms belangrijker dan hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Inmiddels miniuboot er in zitten. Het was nogal een ongewisse reis....(de beschikbare handleidingen zijn niet echt super). En ik snap nog steeds de voordelen van miniuboot nog niet helemaal... maargoed: hij zit er in.

 

De nieuwe AAF is leuk , er is niet echt iets mis mee, maar ik ben toch een beetje verslingerd geraakt aan de pkt images... de aaf versie zapt iets langzamer, geeft net wat vaker de "spinner" weer, maar dit verschil is min of meer van de categorie "smaak" . En over smaak valt niet te twisten.... toch?

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Boes

 

Wat heb je precies gedaan om miniuboot er in te zetten?

 

Wat vind jij: werken de PKT-images er ook goed onder?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

eerst met createmini stick klaar gemaakt.

 

vervolgens kathrein booten in de flash met de nieuwe stick erin.

MPI opstarten en met de knop install mini u boot een img file installeren deze img kan je vinden als je de AAF_Recovery_Tool V1.9 UFS910 download en uitpakt (zit een IMG bestand in: kan ik nu ff niet vinden, post ik later). Vervolgens moet je miniuboot nog echt activeren in mpi: (volgens mij was er eerst een reboot nodig) en daarna kan zie je ook echt de "mappen"op je stick.

 

Selecteer een map sda3 of sda4, rechtermuisknop dan kan je een image installeren. ook in het rechtermuisknop menu kan je instellen welke image standaard gestart moet worden bij een reboot.

 

Als je de kathrein reboot kan je een x aantal seconden (in mpi in te stellen onder het kopje: "set boot menu timoout" dmv de gele knoppen op je afstandbediening kiezen welke image je wilt booten.

 

duuuhssss.

 

De nieuwe PKT haarp2 doet het bij mij, maar op de site van PKT staat: Advice:

- Image based on stm24 kernel so we can not guarantee compatible with miniuboot from AAF Team. Our beta testers say that miniuboot works properly, but some people claimed to have problems with running image. dus dat was gewoon geluk hebben denk ik.

 

Ik heb onder andere deze handleiding gebruikt . (en nog een andere: maar die staat ook op mijn andere computer: morgen een update)

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boes

eerst met createmini stick klaar gemaakt.

vervolgens kathrein booten in de flash met de nieuwe stick erin.
MPI opstarten en met de knop install mini u boot een img file installeren deze img kan je vinden als je de AAF_Recovery_Tool V1.9 UFS910 download en uitpakt (zit een IMG bestand in: kan ik nu ff niet vinden, post ik later). Vervolgens moet je miniuboot nog echt activeren in mpi: (volgens mij was er eerst een reboot nodig) en daarna kan zie je ook echt de "mappen"op je stick.

Selecteer een map sda3 of sda4, rechtermuisknop dan kan je een image installeren. ook in het rechtermuisknop menu kan je instellen welke image standaard gestart moet worden bij een reboot.

Als je de kathrein reboot kan je een x aantal seconden (in mpi in te stellen onder het kopje: "set boot menu timoout" dmv de gele knoppen op je afstandbediening kiezen welke image je wilt booten.

duuuhssss.

De nieuwe PKT haarp2 doet het bij mij, maar op de site van PKT staat: Advice:
- Image based on stm24 kernel so we can not guarantee compatible with miniuboot from AAF Team. Our beta testers say that miniuboot works properly, but some people claimed to have problems with running image.
dus dat was gewoon geluk hebben denk ik.

Ik heb onder andere deze handleiding gebruikt . (en nog een andere: maar die staat ook op mijn andere computer: morgen een update)


ook deze handleiding heb ik gebruikt en het bestand dat je kunt gebruiken om miniboot te flashen is mini.app uit de "AAF Recovery tool UFS910" deze komt overeen met miniuboot 1.4.

Dreambox 800HDse, Vue Zero,  4-lnbs, Onkyo TX-NR818, Synology 211, Kodi, Pi-hole, Philips 55OLED807.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Boes

 

Waarom heb jij eerst een IMG file geïnstalleerd? Lukt het niet met een "originele" image in de flash?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry

 

Was net iets te laat; wou laten weten dat ik het verkeerd had gelezen, in ieder geval bedankt voor de reply!

 

Wel heb ik nog een vraag; je kan ook de twee (BA en Mini) combineren; maar is het dan voldoende om de desbetreffende partitie de naam XBA te geven?

(maw speelt de naam van de stick ook nog een rol?)

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...