tritium Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: tritium mijn pc met windows 7 start in 3 seconden op, en dus met office en nog veel meer software geinstalleerd. gewoon een ssd icm een i72600k met sandy bridge. na de piep van de bios dan he, en die is tegenwoordig ook efi, dus ook snel. Dit is geen opstarten, dit is vanuit hibernation.... Opstarten is vanuit de uit positie. In het filmpje laten ze ook duidelijk zien dat de accu erin wordt gezet om niet vals te spelen. echt wel vanaf UIT positie, dat heb je met ssd + efi bios
Neptunus Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: pukje Origineel bericht van: Neptunus Ik vind het vreemd dat ze een besturingssysteem voor desktop en tablet combineren. Dat zijn toch twee niet te vergelijken apparaten? Wat kan een tablet niet wat een desktop wel kan bij de toepassingen die een normale/standaard gebruiker doet ? Ik bedoel qua bediening, probeer maar eens een tijdje een staande monitor horizontaal te bedienen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
pukje Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Origineel bericht van: Neptunus Ik bedoel qua bediening, probeer maar eens een tijdje een staande monitor horizontaal te bedienen. Op een tablet kan je ook via usb een muis en toetsenbord aansluiten teminste bij android
bigtwin Geplaatst: 20 september 2011 Geplaatst: 20 september 2011 Tuurlijk kan dat, maar dan maak je er al weer een laptop van... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
winwiz Geplaatst: 21 september 2011 Geplaatst: 21 september 2011 Origineel bericht van: tritium Origineel bericht van: winwiz Origineel bericht van: tritium mijn pc met windows 7 start in 3 seconden op, en dus met office en nog veel meer software geinstalleerd. gewoon een ssd icm een i72600k met sandy bridge. na de piep van de bios dan he, en die is tegenwoordig ook efi, dus ook snel. Dit is geen opstarten, dit is vanuit hibernation.... Opstarten is vanuit de uit positie. In het filmpje laten ze ook duidelijk zien dat de accu erin wordt gezet om niet vals te spelen. echt wel vanaf UIT positie, dat heb je met ssd + efi bios Nou, ik betwijfel het te geloven. Een reële tijd is ergens tussen 15-20 seconden dan. Je start zo goed als zeker uit slaapstand op of hybride slaapstand. Voor info zie: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Sleep-and-hibernation-frequently-asked-questions Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
schapi Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 en uitzetten in minder als 0,10 seconden, alleen niet leuk voor je vissen 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens
Eddy VL Geplaatst: 8 november 2011 Geplaatst: 8 november 2011 en uitzetten in minder als 0,10 seconden, alleen niet leuk voor je vissen Pffft, dat is geen prestatie, ik ken een website waar ik iets aanklik en binnen de 0,1 sec ligt mijn PC er ook uit, en dat is met Windows XP... Alleen duurt het opstarten dan nog langer dan normaal.... :grin: :grin: :grin: Eddy Vl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen