Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Op mijn Samsung Galaxy s kon ik tot voor kort het laatste NOS nieuws bekijken. Maar een aantal dagen werkt dat niet meer. Krijg de melding: kan geen verbinding maken met de TV server. Mijn internetverbinding is goed. Als ik direct van de NOS site probeer, krijg ik dezelfde melding Wat kan of moet ik doen, om dat werkend te krijgen.
sevensheaven Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 vreemd..hier werkt het gewoon..nu aan het testen.. Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Het heeft hier ook gewerkt, alleen nu niet meer. Ook niet direct op de site van de NOS zelf. Mis ik wat software, of iets anders.
sevensheaven Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 ik gebruik spbtv en die werkt perfect,voor het laatste nieuws en politiek24 en tv west..ook nog andere zenders,maar die kijk ik zelden of nooit. het is trouwens de gratis versie van spbtv versie 2.1 build 829 voor android. mijn firmware is android 2.3.4 mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Bij mij firmware en versie van SPB TV niet Iemand die een oorzaak weet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Telefoon geheel opnieuw ingesteld, vanaf instelling fabriek. Alles is opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt nog altijd niet !!!!!!!! Graag nieuwe adviezen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen van Provider, deze geprobeerd in een ook geheel nieuwe Samsung Galaxy S2 En ook daar werkt het niet. Ik snap daarom niet, dat deze app bij andere goed werkt. Ik kan er daarom ook niet achter komen wat de oorzaak kan zijn.
-Dennis- Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Ik denk dat het ermee te maken heeft dat het een livestream is, en live audio/video streaming wordt steeds vaker geblokkeerd door providers.
Jürgen Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Henri, Misschien moet je deze vraag eens op het Android Forum stellen, daar zit de kennis over Android apps. Het lijkt me sterk dat ze je daar niet verder kunnen helpen. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast Henri Aalten Geplaatst: 15 september 2011 Geplaatst: 15 september 2011 Goede tip, had ik al veel eerder gedaan, maar totaal geen antwoorden. vandaar ik het hier probeer. Wacht het af, mogelijk komt er nog iemand met een oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen