1pm Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Is een site waar ik al jaren kom opeens krijg ik bovengenoemde melding op de pc . Draai windows xp 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Dat kan, maar dan krijgt iedereen dat naar ik aanneem.
1pm Geplaatst: 9 september 2011 Auteur Geplaatst: 9 september 2011 nee 1 vriend van me kan er gewoon op snap t ff niet meer 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Alventali Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Kijk eens in de log van je virus/internet beveiligins programma. Mischien dat die 'm (per ongeluk)geblokt heeft? Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
leo1949 Geplaatst: 9 september 2011 Geplaatst: 9 september 2011 Kijk eens of de site toevallig niet geblokkeerd staat in Internet Explorer: Internet-opties --> Beveiliging --> Websites met beperkte toegang --> Websites... Normaalgezien krijg je een 403 forbidden error als je een site niet mag zien (toegang verboden). Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Sverige Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Als het een forum is, en je krijgt error403 kan het zijn dat de server je IP adres geblokkeerd heeft. Ik beheer ook een forum, en we hadden last van een spammende server, na blokkering van het ip adres zie ik die error in de logfiles als antwoord op de aanvraag van dit adres. Je moet het dus in die richting zoeken volgens mij. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
1pm Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Ik den dat je gelijk hebt maar ik heb geen spammende server draaien hier. Hoe krijg je zoiets goed nu 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Puch Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 contact opnemen met de beheerders van het forum. Eventueel via de vriend die er wel nog op kan. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Sjattuh Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Origineel bericht van: 1pm Ik den dat je gelijk hebt maar ik heb geen spammende server draaien hier. Hoe krijg je zoiets goed nu 1pm Het kan zijn dat ze een IP range hebben verboden b.v. 88.233.44.* (nogal dom maar gebeurt wel eens) omdat je buurman liep te klooien daar. En dat jij dus ook in die range valt. Zelfde provider etc. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
1pm Geplaatst: 10 september 2011 Auteur Geplaatst: 10 september 2011 Tja snap erook niks meer van deze melding krijg ik : 403 Forbidden -------------------------------------------------------------------------------- nginx/0.8.54 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Sverige Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Het kan zijn dat ze een IP range hebben verboden b.v. 88.233.44.* (nogal dom maar gebeurt wel eens) soms kan je niet anders. Er zijn criminele organisaties die er voor zorgen dat er gespamd wordt vanaf steeds wisselende IP adressen... wel in een zelfde range uiteraard... en dan moet je deze hele range blokkeren. Als jij als onschuldig individu daartussen zit heb je inderdaad een probleem. Maar, door een mailtje te sturen aan het forumbeheer kan dit wel verholpen worden. Je zou eens kunnen proberen om met een ander IP adres op het forum te komen... via een proxy of bijvoorbeeld via expat shield, waarbij je een engels ip adres krijgt als je bijvoorbeeld van buiten de UK naar de BBC programma's via internet wil kijken. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
1pm Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Hb ultra surf gedowded nu ka ik erweer op 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen