Ga naar inhoud

Krijg foutmelding 403 Forbidden op een website

Aanbevolen berichten

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:

Dat kan, maar dan krijgt iedereen dat naar ik aanneem.

Geplaatst:

Kijk eens in de log van je virus/internet beveiligins programma.

Mischien dat die 'm (per ongeluk)geblokt heeft?

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:

Kijk eens of de site toevallig niet geblokkeerd staat in Internet Explorer:

Internet-opties --> Beveiliging --> Websites met beperkte toegang --> Websites...

Normaalgezien krijg je een 403 forbidden error als je een site niet mag zien (toegang verboden).

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Geplaatst:

Als het een forum is, en je krijgt error403 kan het zijn dat de server je IP adres geblokkeerd heeft.

Ik beheer ook een forum, en we hadden last van een spammende server, na blokkering van het ip adres zie ik die error in de logfiles als antwoord op de aanvraag van dit adres.

Je moet het dus in die richting zoeken volgens mij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik den dat je gelijk hebt maar ik heb geen spammende server draaien hier.

Hoe krijg je zoiets goed nu

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

contact opnemen met de beheerders van het forum. Eventueel via de vriend die er wel nog op kan.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:
Origineel bericht van: 1pm
Ik den dat je gelijk hebt maar ik heb geen spammende server draaien hier.
Hoe krijg je zoiets goed nu

1pm

Het kan zijn dat ze een IP range hebben verboden b.v. 88.233.44.* (nogal dom maar gebeurt wel eens) omdat je buurman liep te klooien daar. En dat jij dus ook in die range valt. Zelfde provider etc.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Tja snap erook niks meer van deze melding krijg ik :

403 Forbidden

--------------------------------------------------------------------------------

nginx/0.8.54

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjattuh
Het kan zijn dat ze een IP range hebben verboden b.v. 88.233.44.* (nogal dom maar gebeurt wel eens)

soms kan je niet anders. Er zijn criminele organisaties die er voor zorgen dat er gespamd wordt vanaf steeds wisselende IP adressen... wel in een zelfde range uiteraard... en dan moet je deze hele range blokkeren. Als jij als onschuldig individu daartussen zit heb je inderdaad een probleem.
Maar, door een mailtje te sturen aan het forumbeheer kan dit wel verholpen worden.
Je zou eens kunnen proberen om met een ander IP adres op het forum te komen... via een proxy of bijvoorbeeld via expat shield, waarbij je een engels ip adres krijgt als je bijvoorbeeld van buiten de UK naar de BBC programma's via internet wil kijken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen