buurtje1980 Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ik hoop dat jullie tevreden zijn over deze nieuwe ziggolijst uut Grunn, heb me best uiteraard gedaan incl. de nieuwe kanalen..... iedereen een fijn weekend en veel plezier met deze lijst...... Groetjes Geert
Tonskidutch Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 waarom dubbel posten... of kijken alle kabelreceiver bezitters ook in satelliet algemeen? geeft niks hoor is enkel dubbelop The Crying Cowboys Aaron Rux
buurtje1980 Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Bedankt.... ik denk, ff in de algemene settinglijsten en ff apart bij de kabelafdeling maar hoop dat ie goed bevalt en werkt de nieuwe settings van ziggo Gron Dus wou ik me aangepaste lijst delen met de kabelboeren uut grunn groet'n Geert
sjumpie Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 moi is deze voor hele provencie groningen
Rus Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 Is toch geen probleem , dit komt goed van pas voor mijn DM 8000HD waar zowel een satelliet als een kabeltuner inzit. Rus
fuckitall Geplaatst: 1 december 2011 Geplaatst: 1 december 2011 hallo, ik lees hier over de nieuwste update van de settingslijst van ziggo groningen cable dm800hd. Ik woon wel in de regio van groningen maar mijn vraag is: geldt de zenderlijst voor overal in groningen?en ten tweede waar kan ik deze vinden, ben namelijk niet zo bekend hier op deze site. Met vriendelijke groeten, andreas meier ps. graag een reactie hierop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen