Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ik heb op dit moment geen internet op mijn mobiel. Hoe kan ik een sms bericht verkrijgen van Vodafone met de juiste instellingen voor internet. maar bellen kan niet, is gesloten. Op internet suf gezocht, maar niet kunnen vinden.
winwiz Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Henri, Henri...... Je geeft in het zoekveld rechts bovenin Toestel instellen Je komt dan op: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/instellingen/ Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Die site had ik wel gezien. (goed bedoeld) Maar ik kan daar niets mee, handmatig instellen, lukt mij niet. In het verleden kon je een sms bericht verkrijgen die je telefoon instelde voor internet. Het nadeel is, bij Vodafone lukt het niet op zaterdag na 18:00 uur iemand aan de lijn te krijgen. en via internet, het geen ik wil niet gevonden.
winwiz Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ik heb een iPhone 4 dus kan het voor jou niet helemaal beoordelen, maar er staat precies uitgelegd wat je waar in moet voeren in de diverse menutjes.... aanvulling. Het even snel bij de Galaxy gekeken en er staan zelfs screenshots bij, dus dat moet lukken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Big fellow Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Als je het telefoon nummer invoert etc, dan kan je het toestel kiezen. Jammer genoeg krijg je dan de melding: Origineel bericht van: Vodafone website Automatisch instellingen ontvangen is voor dit toestel niet mogelijk Echter geven ze wel een stap voor stap handleiding hoe het handmatig te doen.... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Gast Henri Aalten Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Heb het al eens eerder gehad, maar ik kan niet vinden waar het een en ander in te vullen. Zal wel tot maandag moeten wachten. Ik weet uit eerder ervaring, dat een medewerker deze wel kan sturen. Alleen ja er dat je dat niet kunt aanvragen via internet.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Vandaag was ik toevallig in Apeldoorn, en het was koopzondag. Ik ben bij bijna alle providers geweest op telecom gebied, en bij een paar andere bekende ketens op telecom gebied. En tot mijn stomme verbazing, was er niet één in staat, om mijn Samsung Galaxy S in te stellen voor internet. Zelfs bij mijn eigen provider zijn er 2 mensen mee bezig geweest. Ik heb nu wel alle instellingen om dit handmatig te doen, maar ik kan op die telefoon niet vinden waar het in te vullen
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Nu werkt het internet eindelijk, mijn buurman wist presies hoe het werkte, had dezelfde telefoon. (wat ik niet wist.)
winwiz Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Nu werkt het internet eindelijk, mijn buurman wist presies hoe het werkte, had dezelfde telefoon. (wat ik niet wist.) Wel goed opgelet hoe je het moet doen? Volgens mij was hij in 2 minuten klaar. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Winwiz, ik heb er wel wat van geleerd, het duurde ongeveer 3 minuten. Maar het werkt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen