Gast Delta Star Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Hallo Sat4all.com(mers), ik Delta Star heb een vraag;heb met m,n zoon een HPI MT2 brandstof auto aangeschaft via MP.nu blijkt de kop van de/het motortje kapot te zijn,nu zijn wij hier op zoek naar een (shop/winkel)waar je onder-delen kunt kopen voor zo,n auto.Weet iemand wat,meld je dan,of geef me een tip.Mijn dank is bij dééze alvast groot.Mvg;D.S.
Busje komt zo Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Ken het merk niet, maar heb zelf vroeger een RC-auto op brandstof (nitro-methanol) gehad. Ik kwam toen bij Muco en Quartel in Amsterdam. Ook in Duitsland was er toen veel te koop voor deze auto's. Gr. Remo .
satcor64 Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Hoi, Ik heb zelf ook zo iets gehad, in Landgraaf zat een handelaar voor onderdelen, maar ben helaas zijn naam kwijt. In Dordrecht zit er nog steeds een handelaar op het industrieterrein Suc6
Gast Delta Star Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Origineel bericht van: satcor64 Hoi, Ik heb zelf ook zo iets gehad, in Landgraaf zat een handelaar voor onderdelen, maar ben helaas zijn naam kwijt. In Dordrecht zit er nog steeds een handelaar op het industrieterrein En hoe heet die dan?! Mvg:D.S. Suc6
guykers Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Daar jij niet kenbaar maakt in welke omgeving(waar) jij woont. had ik via pm jouw al een adres in maastricht gegeven. antwoorden via niet.meer@beschikbaar.nl is dan geen optie kijk maar eens op link met reclame verwijderd. suc6 nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Delta Star Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Origineel bericht van: guykers Daar jij niet kenbaar maakt in welke omgeving(waar) jij woont. had ik via pm jouw al een adres in maastricht gegeven. antwoorden via niet.meer@beschikbaar.nl is dan geen optie kijk maar eens op link met reclame verwijderd suc6 Aalten is the place. hoe heet trouwens zo.n kop van een/zo,n motor.heeft dat nog een aparte naam. D.S
Alventali Geplaatst: 10 september 2011 Geplaatst: 10 september 2011 Google maar eens op RC modelbouw een schat aan informatie( en shops) over alles wat met RC te maken heeft. Maar heb je benzine of nitro? Want daar zit nog wel ff verschil in. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Beheerder Michel Geplaatst: 11 september 2011 Beheerder Geplaatst: 11 september 2011 Bij de eerste de beste verwijzing naar een winkel (op welke manier dan ook) gaat dit topic dicht! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
quattro Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Je kunt ook even Googlen of je een handleiding voor jouw auto kunt vinden. In de handleiding van mijn auto staan tekeningen met alle onderdeelnummers erbij. Zelfs van alle ringetjes enzo. Als je dat kunt vinden kun je de cilinderkop zo bestellen. VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
satmate Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 google eens op HPI MT2 ,dan vind je zeer veel over deze wagen. oa shops en fora..
Gast Delta Star Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Mensen,ik wordt overladen met jullie hulp.meer dan lof.Top.Wat/waar jullie mij allemaal naar toe verwijzen,heb ik in fijte ook allemaal al wel gevonden.Nu zoek ik naar een los onder-deel(Kop,pet) van de/het blokje(motor).maar tot nu toe,Nada,noppes,niks. Mvg:D.S.
The Librarian Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 in de door you genoemde rc car zit de volgende motor: 2.5cc HPI Nitro Star T-15 Engine Ik vind deze online voor zo'n 80 dollar (na een heel korte google search) onderdelenlijst motor handleiding motor
Racer123 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 (aangepast) Het is belangrijk om te weten dat een bestuurbare auto op benzine veel onderhoud vereist. Zeker na het gebruik van iedere race moet de motor schoongemaakt worden. Als je niet weet hoe dit werkt moet je dit even opzoeken. De meeste benzine motoren beschikken over een 2-takt motor. Voor algemene informatie kun je kijken op *********** en voor een gespecificeerd overzicht van verschillende types bestuurbare auto s kun je kijken op ******** Succes Racer123 16 januari 2012 aangepast door satencom link naar website verwijdert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen