hro Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Zondag 11 september 2011, het elfde nummer van UP/DOWNLINK is verschenen. Zie bijlage. updownlink_2011_11.pdf
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Bedankt weer voor dit prettige stuk leesvoer. Dit heeft zeker een toegevoegde waarde! Bedankt allen voor de bijdragen
iemand Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Was weer interessant om te lezen en na indrukken van de hyperlinks/verwijzingen door te lezen. Leuk om te lezen dan er nu "Clip 3D-bril" is ontwikkeld (AG-F220 3D clip-on bril) Ik kon hem bij BOL helaas niet vinden, jammer. gr. Erik
hro Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 @iemand. Vreemd... de link werkte bij het schrijven wel. Helaas mag ik hier geen live-link plaatsen (huisregels) maar als je bij ################# onder zoeken intypt 'LG AG-F220 - 3D Bril' dan zie je type AG F220 verschijnen. Helaas staat er nu bij 'thans niet leverbaar'. Dat kan de reden voor de 'foute link' zijn. Zoek dus even verder, hij bestaat immers echt! Ik vond via Google al een bril voor 7,95 euro bij een NL-website. gr, Hans.
hro Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 ben nu even in verwarring. Ik had toch geen 'livelink' (www etc) geplaatst maar enkel de naam van een bij iedereen bekende winkel? Dacht dus zeker te goeder trouw gehandeld te hebben. Deze winkel stond namelijk wel in ons blad nr. 11. Als is daar niet te koop is is het geen reclame voor deze zaak...
guykers Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Bedank voor het mooi stukje werk. Laat je niet ontmoedigen om vooral daar te gaan. Maar let wel op links te plaatsen, ook ik heb dat ondervonden, dat de mods iets strenger zijn dan de regels eigenlijk toelaten. (Je moet de regels: in de geest van, lezen). en reclame is reclame. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Beheerder Michel Geplaatst: 13 september 2011 Beheerder Geplaatst: 13 september 2011 Wat een ontzettend flauwe opmerking van je. Kennelijk begrijp je na 5 emails over en weer nog steeds niet dat je niet naar winkels mag verwijzen. Op geen enkele wijze. Zoals overigens zeer duidelijk in de regels van deze site staat! Dus ook niet verwijzen naar 'die winkel in Maastricht die ergens in deze lijst van winkels staat: ' Ik neem dus nooit meer de moeite om jou netjes en uitgebreid antwoord op je klachten te geven. Bah! Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen