Gerard 76 Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Sinds enige tijd worden NZB bestanden na het aanklikken in binsearch niet meer geopend door grabit,zoals ik het graag heb, maar worden ze opgeslagen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat na het klikken op het bestand in binsearch het NZB bestand direkt door grabit geopend wordt,en niet eerst opgeslagen? De PC geeft niet de keuze openen of opslaan maar slaat het standaard op. Ik werk met W7
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Rechts klikken en 'openen met', werkt dat ook niet?
Gerard 76 Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Dan gebeurt er niets. Het is dus de klik die je in Binsearch maakt. Hij downloadt het nzb bestand,maar moet het direkt openen met grabit. De keuze is er niet,met rechts komt er geen keuzemenuutje.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Dat is sinds je W7 gebruikt?
Gerard 76 Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 :)Nee,dat is het gekke. Het heeft wel gewoon gewerkt alleen weet ik niet meer sinds wanneer het zo is. Ik denk sinds ik W7 op de SSD heb staan ipv de schijf.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 En als je het NZB bestand opslaat en vervolgens recht klikken, openen met... etc. Dan kun je wel de bestands-associatie aanpassen, dus wellicht zit daar je oplossing.
Gerard 76 Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Daar staat het al ingesteld dat NZB's standaard met grabit worden geopend.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Hmmm, dan weet ik het ook ff niet.
Sjattuh Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Ik denk dat je Grabit opnieuw moet installeren. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jacobus Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Je gebruikt binsearch? Dan zit het probleem in de browser lijkt me. Bv in firefox:opties, opties, downloads, mij altijd vragen waar bestanden moeten worden opgeslagen. Als je dat doet krijg je een pop up scherm. Behalve locatie kiezen, kun je ook kiezen voor openen met... Hier via pop up grabit kiezen, of evt handmatig zoeken. Als het werkt, kun je kiezen voor: dit vanaf nu altijd doen voor dit bestand.
winwiz Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Vaak helpt opnieuw associëren. Dus eerst NZB aan ander programma koppelen (bevestigen) en daarna meteen weer terug. Raar maar waar. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gerard 76 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 Origineel bericht van: jacobus Je gebruikt binsearch? Dan zit het probleem in de browser lijkt me. Bv in firefox:opties, opties, downloads, mij altijd vragen waar bestanden moeten worden opgeslagen. Als je dat doet krijg je een pop up scherm. Behalve locatie kiezen, kun je ook kiezen voor openen met... Hier via pop up grabit kiezen, of evt handmatig zoeken. Als het werkt, kun je kiezen voor: dit vanaf nu altijd doen voor dit bestand. Dit was het! idd stond ie daar op opslaan. kon ook kiezen voor pop-up scherm of openen met grabit. Dat was het probleem. Bedankt!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen