tritium Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 hallo satters, ik probeer een dvd af te spelen op mn 7025 met dvdplayer, alleen doet het geluid het niet omdat het ac3 is, is hier een oplossing voor? ik draai de laatste maar niet beta open-pli
SnijdeA Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Als je versterker geen DD/DTS aankan, dan kun je de AC3 downmix aan zetten (onder de gele knop). Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Loui (K) Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: tritium ik draai de laatste maar niet beta open-pli Ik zou deze ook maar eens vernieuwen,geeft ook veel meer mogelijkheden. En je kan best de dagelijkse beta versie nemen hoor deze is gewoon perfect.
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Als je versterker geen DD/DTS aankan, dan kun je de AC3 downmix aan zetten (onder de gele knop). onder de gele knop? dan gaat ze opnemen/timeshift en bij de video optie's waar je dus ook rgb enzo in kan stellen, staat het er niet bij.
SnijdeA Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: tritium Origineel bericht van: SnijdeA Als je versterker geen DD/DTS aankan, dan kun je de AC3 downmix aan zetten (onder de gele knop). onder de gele knop? dan gaat ze opnemen/timeshift en bij de video optie's waar je dus ook rgb enzo in kan stellen, staat het er net bij. Hmm, dan maar in het menu. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: Loui (K) Origineel bericht van: tritium ik draai de laatste maar niet beta open-pli Ik zou deze ook maar eens vernieuwen,geeft ook veel meer mogelijkheden. En je kan best de dagelijkse beta versie nemen hoor deze is gewoon perfect. wat zijn de meerdere mogelijkheden dan? ik ben benieuwd
SnijdeA Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: tritium @snijdeA in welk menu??? Van je dreambox. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Tonskidutch Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 de mogelijkheid moet onder de audio knop op je afstandbediening te vinden zijn anders is er zover afgeweken van normale functionaliteit dat je het ook nergens meer kunt vinden. ciao Bluesette Toots Thielemans
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 Origineel bericht van: SnijdeA Origineel bericht van: tritium @snijdeA in welk menu??? Van je dreambox. dat begrijp ik... bedoel je deze?
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 @Tonskidutch daar zie ik dit: nu is deze mpeg, dus geluid, maar ik kan nergens de optie ac3 downgrade vinden...?
Tonskidutch Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 volgens mij hebben we twee tegelijk: Citaat: hoe krijg ik geluid met ac3 hoorbaar? gaat het over dvdplayer gaat het over standaard in het sat signaal besloten dts of ac3 want in de dvdplayer moet het per menu instelbaar zijn in de standaard satelliet weergave is het per audio instelbaar >indien dts of ac3 in het signaal meegezonden wordt< welke bedoelt u Bluesette Toots Thielemans
SnijdeA Geplaatst: 14 september 2011 Geplaatst: 14 september 2011 Daar heb ik de downmix optie. Hmm. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 ik bedoel hierbij dus de dvd player: als ik daar op de audio knop druk dan kan ik alleen het ac3 spoor selecteren.
tritium Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 @snijdeA Ik denk dat ik mn bak is ga flashen naar de firmware die jij gebruik (pli beta), dan zou het opgelost zijn denk ik. nu heb ik vanavond geen tijd meer want vrouwtje komt bijna thuis. wordt vervolgd...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen