dreamer122 Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 hoe formateer ik een externe hd op de xtrend
Gast catw Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Gewoon aan de computer koppelen en dan op fat 32 formatteren lijkt mij de beste en snelste oplossing voor je probleem. Op deze wijze heb ik het ooit ook gedaan voor mijn 5000c en die kan ik gewoon uitwisselen met de ET 9000.
dreamer122 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 oke ,,dat heb ik gedaan !maar als ik hem aan plug ,,ziet hij geen hd ,,moet ik dan nog wat instellen op de xtrend??
Gast Stephan296 Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 In welk opzicht ziet hij hem niet en waar wil je hem voor gebruiken?
dreamer122 Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 gewoon ik hang hem eraan, en wil een film opnemen ,dan zegt hij geen schijf beschikbaar
big b Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Hallo, Je moet daarvoor bij de eerste keer gebruik maken van het Clarke Tech Control Center. Groeten
Gast catw Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Even zoeken op Clarke Tech ET-9000 Control Centre Version 1.1 by Lee Hudson (google is geduldig) We mogen hier geen links plaatsen anders had je er al meer berichten over gekregen, op deze wijze moet het lukken en heb je er een goede uitbreiding voor je Clarke Tech bij.
Softmatic Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Origineel bericht van: catw fat 32 formatteren De ET9000 kan toch gewoon ext3 lezen... Waarom dan fat32 formatteren??? Met een ext3-geformatteerde schijf, heb je: - meer mogelijkheden qua bestandsrechten - (dus betere NFS-ondersteuning...) - geen 4Gb-bestandsgroottebeperking
dreamer122 Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 ik weet het niet meer hoor ,,ik heb dus een hd geformatteerd xt3,toen met dat control center hd manager gedaan en nog zegt hij als ik wil opnemen geen hd gevonden of hd niet geformatteerd ,,raar maakt het uit welke usb poort ik gebruik ??voor achter ??
Gast catw Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Als ik hier de externe HD aansluit, voor- of achter in de usb, en ik kijk onder mediaspeler in het hoofdmenu dan staat hij er gelijk bij (onder de interne HD en interne flash). De HD die ik gebruik is een Western Digital passport en daar heb ik bij de andere receivers ook geen probleem mee, alleen in de computer moet ik hem achterin aansluiten maar dat zal komen door de cardreader die voor in zit. Dus ik zou niet weten waar de fout bij jou zou kunnen zitten.
Cobus R Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 je moet misschien het opname pad veranderen ? dat kun je vinden in het menu. deze staat standaard op /media/hdd en zou bv nu moeten zijn media/usb/hdd maar daar kun je naartoe gaan. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
dreamer122 Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 hoe kom ik daar ,,bij mij staat ,instellingen /systeem/opname/opname locatie/hdd/movie ,ben ik daar goed ,,als dat is waar ik moet zijn ,kan ik niets veranderen ??
dreamer122 Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 bij mij staat onder media player ,alleen internel flash ,,meer niet
dreamer122 Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 mensen bedankt ,,maar wat ik niet door had ,,al de verhalen kloppen ,,alleen een toevoeging ,, er is een nieuwe boot nodig ,,dan ziet hij de schijf ,,maar bedankt voor de hulp !!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen