hanski Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Hallo allemaal, Als ik SBS6 kijk wordt de ondertiteling dubbel weergegeven. Een keer normaal en daardoorheen een irritante rode ondertiteling. Mijn vraag is hoe ik dit kan verhelpen? Ik maak gebruik van VTI 3.0. Bij voorbaat dank.
Meega1 Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Heb je per ongeluk de teletekst ondertiteling aan staan? Meega Al is de waarheid nog zo hard , achter een kinderwagen moet je toch duwen.
hanski Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 Nee ik heb niet de teletekst ondertiteling aanstaan. Het komt bij mij ook alleen bij SBS6 voor.
swa Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 heb dit ook maar bij tv vlaanderen zender een
hanski Geplaatst: 18 september 2011 Auteur Geplaatst: 18 september 2011 Van welk image maak je gebruik? Heb op het moment weer last van dubbele ondertitels (SBS6 - Wegmisbruikers)
Tonskidutch Geplaatst: 19 september 2011 Geplaatst: 19 september 2011 je zult toch echt even moeten drukken op toets 3 (bladzijde 11 manual) en disable dvb-txt. ciao Girl From The Northern Country Bob Dylan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen