Ga naar inhoud

[DM800HD] 2 boxen koppelen zodat 1 virtuele twintuner ontstaat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laatst iets gelezen over het koppelen van meerdere dreamboxen.

Je zou dan de timer van de remote box lokaal kunnen instellen, maar ook lokaal de remote tuner kunnen gebruiken.

Weet iemand de link naar deze info

Gtz. Martje B

Geplaatst:

denk dat je partnerbox bedoelt, maar vtuner kan ook

google op

partnerbox dm800

of

vtuner dm800

heb zelf partnerbox nog wel eens in gebruik, gaat best goed

/Edit te laat :P

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

Nee, partnerbox gaat over de handling van remote timers en kunnen kijken dmv de tuner(s) van een remote dm.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Precies, als in de woonkamer een opname loopt, worden de andere zenders geblokt.

Wil ik op dat moment toch even wat anders kijken, kan dat nu via de tuner van de partnerbox (boven). Deze box streamt dan naar de box beneden.

Je kunt bijvoorbeeld tegelijkertijd op 19,2E opnemen en 23,5 kijken als je 2x een 800HD hebt!

Ik hoefde alleen beneden partnerbox te installeren en vervolgens het adres van de box boven op te geven. Appeltje-eitje.

P.S.

Bestond er ook al een PIP plugin voor de 800HD?

Gtz. Martje B

Geplaatst:

Waarschijnlijk bedoel je een pip icm partnerbox?

Geen idee, raadpleeg de maker van partnerbox eens. Wel een goed idee trouwens.

Origineel bericht van: martjeB
Precies, als in de woonkamer een opname loopt, worden de andere zenders geblokt.

Wil ik op dat moment toch even wat anders kijken, kan dat nu via de tuner van de partnerbox (boven). Deze box streamt dan naar de box beneden.

Je kunt bijvoorbeeld tegelijkertijd op 19,2E opnemen en 23,5 kijken als je 2x een 800HD hebt!

Ik hoefde alleen beneden partnerbox te installeren en vervolgens het adres van de box boven op te geven. Appeltje-eitje.

P.S.

Bestond er ook al een PIP plugin voor de 800HD?

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen