martjeB Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Laatst iets gelezen over het koppelen van meerdere dreamboxen. Je zou dan de timer van de remote box lokaal kunnen instellen, maar ook lokaal de remote tuner kunnen gebruiken. Weet iemand de link naar deze info Gtz. Martje B
vGnp Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Origineel bericht van: martjeB Weet iemand de link naar deze info Partnerbox Plugin: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
aardbeì Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 denk dat je partnerbox bedoelt, maar vtuner kan ook google op partnerbox dm800 of vtuner dm800 heb zelf partnerbox nog wel eens in gebruik, gaat best goed /Edit te laat mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
martjeB Geplaatst: 11 september 2011 Auteur Geplaatst: 11 september 2011 partnerbox bedoelde ik, ook vtuner zal ik eens googlen Gtz. Martje B
cejean Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Is DIT dan niet het zelfde? Werkt super. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
Catastrofus Geplaatst: 11 september 2011 Geplaatst: 11 september 2011 Nee, partnerbox gaat over de handling van remote timers en kunnen kijken dmv de tuner(s) van een remote dm. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
martjeB Geplaatst: 12 september 2011 Auteur Geplaatst: 12 september 2011 Precies, als in de woonkamer een opname loopt, worden de andere zenders geblokt. Wil ik op dat moment toch even wat anders kijken, kan dat nu via de tuner van de partnerbox (boven). Deze box streamt dan naar de box beneden. Je kunt bijvoorbeeld tegelijkertijd op 19,2E opnemen en 23,5 kijken als je 2x een 800HD hebt! Ik hoefde alleen beneden partnerbox te installeren en vervolgens het adres van de box boven op te geven. Appeltje-eitje. P.S. Bestond er ook al een PIP plugin voor de 800HD? Gtz. Martje B
Catastrofus Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Waarschijnlijk bedoel je een pip icm partnerbox? Geen idee, raadpleeg de maker van partnerbox eens. Wel een goed idee trouwens. Origineel bericht van: martjeB Precies, als in de woonkamer een opname loopt, worden de andere zenders geblokt. Wil ik op dat moment toch even wat anders kijken, kan dat nu via de tuner van de partnerbox (boven). Deze box streamt dan naar de box beneden. Je kunt bijvoorbeeld tegelijkertijd op 19,2E opnemen en 23,5 kijken als je 2x een 800HD hebt! Ik hoefde alleen beneden partnerbox te installeren en vervolgens het adres van de box boven op te geven. Appeltje-eitje. P.S. Bestond er ook al een PIP plugin voor de 800HD? 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen