Beheerder Michel Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 september 2011 Ik heb het al tot in detail omschreven? De ruis en kraak zijn weg, daar is een echo voor terug gekomen die zo lijkt het, willekeurig optreed op uitsluitend inkomende oproepen van het vastnet naar budgetphone. Ook werken met enige regelmaat (zo lijkt het, willekeurig) keuzemenu's niet (DTMF komt niet door). Wij raden om deze reden iedereen budgetphone als DID al maanden af, zeker voor zakelijk gebruik, maar aangezien ze nog steeds de goedkoopste zijn voor (semi)zakelijk gebruik en ze geen 'lijnlimiet' kennen, kiezen sommige klanten ondanks advies het niet te doen, toch nog steeds vaak voor budgetphone. Wij gaan voor onderzoek naar Budgetphone geïntroduceerde problemen dus voortaan maar uurloon in rekening brengen want het loopt de spuigaten uit. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast uplink Geplaatst: 25 september 2011 Geplaatst: 25 september 2011 Wel, ik twijfelde omdat je hier eerst meldde niet van echo-problemen te weten. Bedankt voor de extra bevestiging. Ik weet inmiddels genoeg; dit BP-akkevietje staat helaas niet op zichzelf. Ik ben in de gelukkige omstandigheid een combi pakket bij UPC te hebben en ben dus in bezit van een ander(hopelijk wel betrouwbaar)inbelnummer. Uitbellen doe ik m.b.v. de Fritzbox sowieso low budget via tal van Betamaxen. roy
Gast uplink Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Na een aanvankelijke verbetering is de echo weer terug van weggeweest. De afgelopen jaren nooit last van gehad bij BPC. Slechte beurt!
Beheerder Michel Geplaatst: 27 september 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 27 september 2011 Ik neem aan dat je ze al (een paar keer) gebeld hebt in verband met deze klacht? Geven ze jou ook het standaard antwoord dat ze de klacht voor het eerst horen? Ik denk dat er iets mis is met het korte termijn geheugen van die mannen want ze hebben het al zeker 7 keer voor het eerst gehoord Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Gast uplink Geplaatst: 27 september 2011 Geplaatst: 27 september 2011 Ik heb ze inmiddels een paar keer gebeld en men verzocht toen steeds om opgave van de specifieke gesprekken waarbij het fenomeen speel(t)de. Zo gezegd zo gedaan; er trad daarna i.d.d. een tijdelijke verbetering op maar het probleem is nu weer in volle omvang aanwezig naar het schijnt. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden want niets is zo storend om jezelf met driedubbele echo aan te moeten horen. Onderling van BP naar BP is alles onberispelijk. Jammer, ik had altijd een hoge pet van ze op; één kik en de helpdesk zorgde voor een oplossing. Wat mij betreft mogen ze de jaarlijkse contributie van een tientje best verhogen als de service en betrouwbaarheid navenant is. Ik blijf echter klant bij ze, al was het alleen maar om goedkoop uit te kunnen faxen. Wat er feitelijk aan de hand is, weet ik niet maar een feit is dat binnenkomende gesprekken op mijn UPC-nummer vrij zijn van echo en ook mijn Voip-in bij Voipbuster is onberispelijk.
MySat Geplaatst: 22 december 2011 Geplaatst: 22 december 2011 Wil ik even op reageren ;-) Ben geen aandeelhouder o.i.d maar alle problemen die ik ondervind, kan ik herleiden OF naar mijn persoonlijk HW oplossing of wordt besproken op het forum. Ben pas 72 maanden klant bij BP en als ik problemen had heb ik ze zelf opgelost. Natuurlijk heb ik maar 1 lijn die ik actief gebruik maar de bevindingen zijn ECHT positief. P.s ik gebruik geen BP om te bellen maar alleen inkomende gesprekken. Kort samengevat: Ik heb al heel lang geen probleem ;-) Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Beheerder Michel Geplaatst: 22 december 2011 Auteur Beheerder Geplaatst: 22 december 2011 Ik kan je zwart op wit verzekeren dat alle door ons geconstateerde problemen wel degelijk aan budgetphone lagen Het e.e.a. is uiteindelijk ook door BP erkend en uiteindelijk opgelost. Over het algemeen werkt het ook goed, alleen werd er met name in het verleden nooit gecommuniceerd over problemen en werden ze zelfs aan de telefoon glashard ontkend. Daar is wel wat verbetering in gekomen, maar dat mocht dan ook wel. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satmarc Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 Ik kan je zwart op wit verzekeren dat alle door ons geconstateerde problemen wel degelijk aan budgetphone lagen Het e.e.a. is uiteindelijk ook door BP erkend en uiteindelijk opgelost. Over het algemeen werkt het ook goed, alleen werd er met name in het verleden nooit gecommuniceerd over problemen en werden ze zelfs aan de telefoon glashard ontkend. Daar is wel wat verbetering in gekomen, maar dat mocht dan ook wel. Mvg, Michel Hoi Michel, Ik weet niet of dit budgetphone topic nog loopt, en ik had dit topic helaas ook nog niet eerder gezien. Ben al een hele tijd klant bij budgetphone, en heb sinds een aantal maanden dezelfde problemen die jij aan het begin van dit topic omschreef: Voornamelijk RUIS en KRAKEN op de lijn....... de andere kant hoort dit inderdaad niet...... Gebruik een vigor 2700voip modem. G.711MU, G.711A geven onderling geen verschil. Het lukt mij echter niet (sinds de laatste tijd) om via 729A/B te bellen. Deze kan ik dus niet testen. Problemen wisselen gedurende de dag.... 's-avonds lijkt het erger. Budgetphone bellen heeft nog geen oplossing geboden. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Beheerder Michel Geplaatst: 20 januari 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 20 januari 2012 Toch zal je het probleem met BP op moeten lossen. Aan jouw kant ligt het niet. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
satmarc Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Toch zal je het probleem met BP op moeten lossen. Aan jouw kant ligt het niet. Mvg, Michel Met de reactie van BudgetPhone kom je niet veel verder: (ik heb duidelijk aangegeven dat er in mijn app. setup niets is veranderd, ook toen alles nog "goed" was Geachte heer, Dit probleem zou ik zoeken in de eindapparatuur. Heeft u al de kabel vervangen tussen Draytek en uw toestel en/of een ander toestel geprobeerd. Ook aan te raden is de kabel tussen Draytek en toestel/basisstation zo kort mogelijk te houden. Met vriendelijke groet, De helpdesk http://www.budgetphone.nl info@budgetphone.nl tel 071 5815600 (gratis voor voip) fax 071 5815611 Follow us on Twitter www.twitter.com/budgetphone Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
pukje Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Het probleem ligt ook niet bij budgetphone ruis/kraken/enz zit op de audio udp stream en die stream komt niet van budgetphone af maar de carier . Ik gebruik budgetphone al lang niet meer maar in de tijd dat ik hun probeerde was de carier voor nederlandse gesprekken MCI dus MCI levert slechte signaal
Beheerder Michel Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 januari 2012 Dat is onzin. Aangezien het probleem niet bij hem zit, is het automatisch een budgetphone probleem. Dat een van de vele carriers achter budgetphone de storing veroorzaakt is nog steeds het probleem van budgetphone. Op die carriers heb je immers zelf geen invloed, dat regelt BP. Het zou ook aan de wijze kunnen liggen waarop BP de gesprekken bij die carrier termineert. Ik heb er overigens zelf al heel erg lang geen last meer van, maar afhankelijk van je BP account en van wie je belt, kan er ook een andere carrier of zelfs een andere BP server gebruikt worden en zo ook alleen daar de storing ontstaan. Budgetphone is de goedkoopste DID provider van Nederland, maar dan ook met een erg goedkoop service niveau. Wen er maar aan Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 ge hebt niet 100% gelijk ik bel via kpn naar senegal en heb een fut telefoon verbinding dat is dus kpn schuld Maar goed ik bel al 7 of 8 jaar met sip via die provider (zat eerst in ch toen kòln en nu luxenburg) en in 99% van de gesprekken goede verbinding en loopt ook wel eens via mci
Beheerder Michel Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Beheerder Geplaatst: 25 januari 2012 Budgetphone zit gewoon in Nederland (Leiden) en uiteraard kan Budgetphone niet in staan voor een verbinding naar Senegal. Daar hadden we het ook helemaal niet over. We hadden het gewoon over Nederlands verkeer en die storingen zijn wel degelijk de schuld van Budgetphone. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen