Ga naar inhoud


[TF6000PVR] TF6000PVRE geen signaal TF3000 wel signaal


bensink002

Aanbevolen berichten

Ik heb een een probleem met mijn Topfield 6000PVRE ontvanger. Zaterdagavond beweerde de ontvanger van het een op het andere moment dat 'ie geen signaal meer had. Ik heb de stekker er eerst maar eens uitgetrokken, maar dat hielp dus duidelijk helemaal niets. Ik heb vervolgens een Aston ci module 1.05 geprobeerd en ook een T-Rex module, maar dat hielp allemaal niets. Het antwoord was nog steeds dat 'ie geen signaal had.

 

Daarna heb ik heb ik mijn Topfield 3000 van de slaapkamer opgehaals en die bleek dus gelijk naar behoren te werken. Het signaal is dus wel degelijk in orde.

 

Ik heb al eens eerder vergelijkbare problemen gehad. De Aston ci module 1.07 hield toen ook bij hoog en bij laag vol dat 'ie geen signaal had. De al eerder genoemde Aston 1.05 en de T-Rex gaven toen wel gelijk weer beeld en dat is nu helaas niet meer het geval.

 

De Aston ci module 1.07 heb ik inmiddels opgestuurd naar Frankrijk met het verzoek om deze te voorzien van een hogere firmware versie. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?

Groetjes,

 

Arend.

 

Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 -

Topfield 3000 CI-Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...