Endeavour Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Nu ik boven ook kan kijken en inmiddels gewend ben aan HD kwaliteit van mijn duo, ben ik op zoek naar twee goedkopere HD ontvangers. Prijsverschil gaat nu dubbelop en daarom een iets ander onderwerp dan vergelijkbare topics. Heb gekeken naar Edision piccollo / pingolux en Amiko Alien. Voor nog weer meer heb je de solo en vervolgens de uno. Gaat dus wel steeds dubbelop. Mogelijkheden voor homesharing (mag toch?) tellen ook mee. Wat zouden jullie doen, of moet ik dit in het algemene forum zetten? (gaat eigenlijk meest tussen twee keer solo of uno) Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Moderator wiz Geplaatst: 13 september 2011 Moderator Geplaatst: 13 september 2011 Als het gaat tussen solo's of uno's zou ik toch echt voor een uno gaan. Domweg omdat je veel meer hardware krijgt. Mogelijkheid om er disks in te zetten, pluggable tuners (mocht je ooit toch kabel willen hoef je slechts een andere tuner te kopen in plaats van een hele nieuwe ontvanger), meer geheugen tot je beschikking en een snellere cpu. succes met kiezen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Endeavour Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 Vandaag toch maar de Amiko Alien gekocht (eerst één) Was ca. €80,- goedkoper dan de Solo en €150,- dan de Uno. Blij verrast, prima beeld en ook met de originele CD kaart. Nog geen netwerk aangesloten, dus kan daar weinig over zeggen. Ga er echter vanuit dat het lukt om met de VU+ duo in de woonkamer intern te sharen. Als dat lukt koop ik er een tweede bij. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Moderator wiz Geplaatst: 13 september 2011 Moderator Geplaatst: 13 september 2011 Dan denk ik dat je voor vragen van die Amiko in het overige settop boxen forum moet zijn, hier wordt alleen maar gediscussieerd over Vu+ spul VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
faxme Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 zenderslijst van AMIKO is toch minder grafisch vergelijk met VU+ DUO en Solo laat alleen UNO Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Endeavour Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 Daar is helemaal niets mis mee, maar om te voorkomen dat er hier een discussie over "die andere" ontstaat mag er wel een slotje op. Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen