Ga naar inhoud

Kan je sat TV kijken zonder Digitenne en Canaldigitaal?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi, Ik ben de kabel en kabelaars beu en wil een sateliet. Het gaat mij met name om de sport Eurosport 1 en 2, ITV 1 en 2, en de BBC's. (ik meen dat dit via de Eurosat W3a en de Astra 2D te ontvangen is, maar ik weet er heel weinig van...)

Daarnaast wil ik de "reguliere" NL zenders blijven ontvangen. NED. RTL, SBS, Een, Canvas, enz.

Voor dit pakket ben je via canaldigitaal een vermogen kwijt, waarschijnlijk omdat je ook 200 zenders bij krijgt die je helemaal niet hoeft te hebben.

Als er een mogelijkheid is om dit voor elkaar te krijgen hoor ik dat graag. Het WK Rugby wordt alleen door ITV uitgezonden en is al begonnen.

Groeten,

Herbie

Geplaatst:

je hebt ftv ( free to view ) zenders en betaalde zenders. ITV en BBC zijn ftv. Nederlandse commerciële omroepen moet een Abbo voor betaald worden.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

Geplaatst:

Kleine correctie,,

ITV en BBC en Channel4, more4 enz zijn FTA (Free to air)

gratis en geen kaart nodig.

FTV zijn bv Ned 1.2.3 hiervoor hen je wel een kaart nodig,

maar verder geen maandelijke kopsten.

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: HerbieR
Daarnaast wil ik de "reguliere" NL zenders blijven ontvangen. NED. RTL, SBS, Een, Canvas, enz.
Voor dit pakket ben je via canaldigitaal een vermogen kwijt...

Als er een mogelijkheid is om dit voor elkaar te krijgen hoor ik dat graag.

Op dit forum wordt alleen de mogelijkheid besproken voor ontvangst van de nederlandse reguliere zenders via een abbonnement bij Canaal Digitaal.
Andere mogelijkheden zijn illegaal en strafbaar en worden hier niet besproken!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ik begrijp dat er 3 categoriën zijn.

1 geheel vrij

2 met een kaart, zonder abo te ontvangen (eenmalige kosten dus)

3 met een abo.

Is er ergens een lijst met deze zenders te vinden?

• Moderator
Geplaatst:

Je kan eens kijken op Kingofsat.net

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: HerbieR
Hoi, Ik ben de kabel en kabelaars beu en wil een sateliet.

Weet je wel wat die dingen kosten ?
En heb je er wel de ruimte voor ?
:D

Regards,

SnijdeA.

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Geplaatst:

@el renegade schrijft:

“10,95 per maand een vermogen?”

Voor 10,95 euro heb je het Basis-pakket. Daarin zit niet Canvas en Een wat @HerbieR wil ontvangen. Daarvoor heb je het Familiepakket nodig van 14,95 euro/maand maar ook dat is geen vermogen. Maar voor Eurosport 2 heb je een nog uitgebreider pakket nodig. Bovendien kun je als nieuwe klant deze pakketten niet zonder HD nemen hoewel je dit met enige aandrang schijnbaar toch zonder HD kan nemen.

Geplaatst:

Is een combinatie van DVB-T (Digitenne) en satelliet (voor ITV enz.) niet wat voor je?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

• 2 jaren later...
Geplaatst:

Heb er zelf geen verstand van, maar het moet kunnen met een DVB-T antenne en ontvanger zit in de meeste tv's

Een kennis heeft met een draadje aan een metalen kleerhangertje  de regio zender.

trouwens pas op! augustus, CD zegt: we blijven SD uitzenden, maar voor hoe lang??

Geplaatst:

Na meer dan twee jaar zal Herbie zelf wel een oplossing gevonden hebben

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Geplaatst:

Voor het bekijken van de zenders Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3 en de regionale omroepen heb je geen abonnement en smartcard van Digitenne nodig. Voor de overige zenders wel.

Geplaatst:

Maar vanaf 1 augustus, moet voor NL1, 2 en 3, toch echt wel betaald gaan worden.

Dat gaat Can. Dig. echt niet gratis doen, als zij voor de NPO zelf moeten gaan betalen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.