vol Geplaatst: 12 september 2011 Geplaatst: 12 september 2011 Hallo, In verband met update problemen van mijn kaartje met cccam wil ik een keer in de week maandag 's nachts om 01:00 uur b.v. overschakelen van cccam naar Scam en 's ochtends om 7:00 uur weer terug naar Ccam. Dit wil ik graag met een crond maken maar weet niet hoe. Iemand enig idee? Heb een VuDuo met BlackHole image, in image is er een mogelijkheid via menu een crond aan te maken maar dit zijn standaard crons. gr. Vol
Moderator wiz Geplaatst: 12 september 2011 Moderator Geplaatst: 12 september 2011 nog niet gegoogled op cronjob+howto? ga voor info naar www dot cronjob dot nl Overigens zou ik uitzoeken waarom die kaart niet geupdate wordt met cccam, nu loop je het risico dat je een keer wat wil opnemen op het moment dat je cccam wordt gestopt, en scam weer wordt gestart. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
vol Geplaatst: 13 september 2011 Auteur Geplaatst: 13 september 2011 Hoi Wiz, Ik heb inderdaad googled en diverse commando's gevonden voordat ik hier vragen over stelde zoals crontab -e maar dit werkt niet met vuduo. Op een linux pc werkt deze commando namelijk wel. Soms update de kaart niet met CCcam zet ik het over naar scam binnen een half uur komt de update door.
dorus43 Geplaatst: 13 september 2011 Geplaatst: 13 september 2011 Origineel bericht van: vol crontab -e maar dit werkt niet met vuduo. Op een linux pc werkt deze commando namelijk wel. Soms update de kaart niet met CCcam zet ik het over naar scam binnen een half uur komt de update door. is je crond aktief? telnet ipvuduo login ps -e | grep cro* 592 root 2512 S /usr/sbin/crond -c /etc/cron/crontabs anders crond & groetjes Dorus Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam ) ( Vu+Zero) (OpenPli 7.3) (Oscam )
vol Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Geplaatst: 14 september 2011 bedankt dorus, Wanneer ik thuis kom ga ik eens kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen